AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Det går mot jul, og i den forbindelse tenker jeg på en liten oppmerksomhet til de flotte ansatte i bhg til våre små. Det er mange dyktige folk der, og vi setter stor pris på alle, og tenker derfor en felles oppmerksomhet er bedre enn individuelle gaver (er vel ikke helt akseptert med gaver i kommunen heller?) Jeg er aktiv hobbybaker, og vurderer å lage en deilig og pent pyntet kake til personalrommet en av desemberdagene. Hva tror dere om det? Teit? Ville dere likt det? Jeg er litt usikker, for synes fallhøyden er større når man lager noe selv. Barnehagen er forøvrig ikke av den "sukkerfrie, sunnhetshysteri"-typen. Håper på meninger! Anonymkode: 0be10...339 2
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Eksen min jobber i barnehage. Hun ville helt klart foretrukket å få en flaske vin, helst en med skrukork i plastflaske. De som jobber i barnehager er feite nok etter å spise barnehagematen hele tiden, en tørr vin er nok bedre for sinn og helse for den gjengen.
Gjest salesi Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Jeg synes det høres veldig koselig ut, jeg
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Eksen min jobber i barnehage. Hun ville helt klart foretrukket å få en flaske vin, helst en med skrukork i plastflaske. De som jobber i barnehager er feite nok etter å spise barnehagematen hele tiden, en tørr vin er nok bedre for sinn og helse for den gjengen.Du virket ikke mye bitter nei... Anonymkode: c8d18...0a6 7
saltyliquorice Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Har jobbet i barnehage selv, og vi takket aldri nei takk til kake
Rotemor Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Jeg har aldri takket nei til kake Veldig koselig av deg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Takker så mye for svar! Så kjekt å se at folk ikke synes det var en kjempeteit ide! Det er jo kjekt å gi noe med omtanke bak, og baking er det mest personlige jeg er god på ts Anonymkode: 0be10...339 1
SunnivaOslo Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Do it! Er nok bare kjempekoselig for de ansatte🎂🎂🎂
Glitnir Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Veldig hyggelig, det blir nok satt pris på :)
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Jeg har gitt en kurv med innpakket sjokolade (type twist), noen kjekspakker, clementiner, druer, fox og et ærlig kort om hvordan jeg opplever de ansatte. Ofte er det noen som er på kurs/har fri - så kjekt med en kurv som kan stå noen dager! Anonymkode: ef12d...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå