Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke et kvekk av det, hva er det og hvorfor gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare google...?

Såvidt jeg har skjønt er det er kontrollert ut-av-kroppenopplevelse.

Skrevet

Så vidt jeg forstår det legger man seg bare ned og så lar man sjelen gå ut av kroppen. Men hva er vitsen? Hvorfor legge igjen kroppen? Og hvordan funker sølvsnoren som binder kroppen til sjelen? 

Jeg leste en plass at sjelen er knyttet til kroppen, så det er umulig å ikke få seg tilbake. Hva hvis noen flytter kroppen din? Hva skjer om noen prøver å skade kroppen din mens du projiserer? Så vidt jeg forstår kan ikke sjelen din bli skadet, men kroppen din blir vel ikke udødelig? 

Det jeg har mer lyst til enn å la sjelen fly/gå rundt uten mål og mening er å gjøre det omvendt. Kroppen drar ut på løpetur/treningssenter mens sjelen ligger godt plantet i godstolen og ser på fjernsyn, tror du dette er mulig?

• Liker 2
Skrevet

@‌ambivalentReaction, har det skjedd at noen han prøvd å skade kroppen din under vanlig søvn? Det er et siste jeg ville uroet meg for. Dessuten er en slik opplevelse gøy, mye artigere enn å se fjernsyn, det er helt sikkert ;-)

Anonymkode: 14403...30a

Skrevet

@‌ambivalentReaction, har det skjedd at noen han prøvd å skade kroppen din under vanlig søvn? Det er et siste jeg ville uroet meg for. Dessuten er en slik opplevelse gøy, mye artigere enn å se fjernsyn, det er helt sikkert ;-)

Anonymkode: 14403...30a

Ja, opptil flere ganger. Eksen min var litt spesiell, våknet noen ganger av at hun sparket meg eller slo meg.

Skrevet

Men hvordan får man slikt til? Hvordan vet man, under søvn, at det er nettopp det man gjør og ikke bare drømmer noe livlig?

Anonymkode: 93bfb...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...