Gå til innhold

Nyrestein, gallestein, og infeksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har vært en del syk i det siste, for en stund siden fikk jeg nyrebekkbetennelse som var veldig vondt og fikk 3 anbiotika kurer mot(en av dem hadde effekt) men etter tid har jeg blitt plaget med akutt urinveisinfeksjon og smerter i magen. Har vært hos legen og vært på undersøkelse med blæra de ikke fant no. Men legen kjente på meg og sa jeg var øm mellom ribbena og lengre ned i magen. Sendte en urinprøve til dyrking å fang ut at jeg er litt forurenset men ingen infeksjon. Men snakte om at det kunne være nyrestein/gallestein. Er det farlig å ha det? Eller vær forurenset? De har sendt en henvisning til sykehuset om ultralyd lengre  oppe(magen og spiserør) men har enda ikke fått brev i posten. Jeg føler jeg har fått mer smerter mellom ribbebena i midten. Oppen ifra ned. Det er akkurat som det svir/brenne/knepper på... Vanskelig å forklare..... Noen som kanskje vet hva det er? Itlegg til jeg føler jeg har "sult" følelse i magen selv om jeg har spist. Men det er spesielt etter måltid.... Tror du det kan være symtomer på galle/nyrestein? Jeg håper det ikke er noe alvorlig.... Jeg skulle ønsket de kunne sjekket opp med en gang enn jeg slipper å ligge her å lure å svirre med tusen tanker... Da alle rundt meg sier alle smertene jeg har er kanskje etter trening? Men jeg har aldri hatt slik smerter før. Dette har komt etter infeksjonen jeg hadde. Jeg vil jo ikke at familien min skal Tro jeg er hypokonder.... Noen som kan hjelpe meg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...