Gå til innhold

HJELP MEG, MASTERCARD!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiii!! har brukt litt kr på mastercard, ikke snakk om mer enn 300 kr, men vil nå betale tilbake så jeg slipper renter! jeg er inne på dnb men finner ikke ut åssen jeg betaler tilbake de 300 kr ! faen altså..... hjelp. forklar gjerne punktvis. har ikke fått noen faktura btww....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagligbank og lån -> mine lån og kredittkort -> tannhjul ved siden av mastercard -> ekstra innbetaling. 

Anonymkode: a2ca4...325

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke får til så har DnB døgnåpen kundeservice..

• Liker 1
Skrevet

Dagligbank og lån -> mine lån og kredittkort -> tannhjul ved siden av mastercard -> ekstra innbetaling. 

okei. men har gjort det nå å det er trekt fra kontoen... men på mastercard står det fortsatt -300............ 

Skrevet

Tar 1-2 dager.

Anonymkode: 150e2...fee

Skrevet

okei. men har gjort det nå å det er trekt fra kontoen... men på mastercard står det fortsatt -300............ 

Dette skyldes en treghet i systemet. Det er bare sånn. :)

Anonymkode: 39769...154

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Hvor lenge siden? Tar gjerne noen dager før det registreres 

Skrevet

Det tar inntil et virkedøgn før det registreres på mastercardkontoen. Det følger vanlige bankkjøringer, og er ikke som en normal overføring mellom egne kontoer siden mastercard ikke er en konto, men en kreditt. 

Første ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...