AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 En jeg datet for en periode tilbake er som oftest den første til å sjekke ut mystoryen min når jeg legger noe ut. Stusser litt over det fordi det var han som dumpa meg, men likevel er han så nysgjerrig på mitt. Lurer derfor på om dere pleier å sjekke mystoryen på snapchat til alle eller bare folk som dere synes er "interessante" ? Anonymkode: 37fed...54b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Sjekker alle der inne. Uansett flørt eller ei. Min forhenværende date sjekker også min historie. Ikke noe å legge så mye vekt på. Anonymkode: 44f28...455 1
Belbus Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Sjekker alle, til og med de som poster 20 kjedelige mystorys hver dag, fordi jeg orker ikke å ha de "nye" der, en slags ocd jeg tror mange har.
Charmander Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Sjekker de jeg har tid til å sjekke. Noen ganger ingen, noen ganger alle.
Gjest Raindrops Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Jeg ville ikke antatt at det var noe annet enn helt tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå