Gjest Butterflygirl Skrevet 30. september 2004 #1 Skrevet 30. september 2004 Har tenkt å bestille fra VS. Men har noen spørsmål ang dette. Er det toll på varer over 200 kr utenom frakt. Eller det toll på varens verdi og frakt? Altså skal man betale toll hvis man bestiller for under 200kr eksl. frakt, eller betaler man toll uansett så lenge summen er over 200? Åssen er str på VS? På genser og topper? Bruker vanligvis M her i Norge. Er str der ganske like, eller må jeg ned eller opp en str? Vet noen hvor mye frakten er på fra VS`?
Gjest 1111 Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Frakt er utenom, så det betyr at du kan bestille varer opptil 200 kroner og du unngår tollen. frakt kommer i tilegg.
Gjest Butterflygirl Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Åssen er str på VS? På genser og topper? Bruker vanligvis M her i Norge. Er str der ganske like, eller må jeg ned eller opp en str? Vet noen hvor mye frakten er på fra VS? Anybody?? : :klø:
Gjest Hel Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg bruker XS til S vanligvis og bestiller alltid XS fra Victoria's Secret. De har alltid passet bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå