Gå til innhold

Takk Kvinneguiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å skrive dette i noen måneder,men så er det litt patetisk,og det liker jeg ikke! Men det må liksom ut i om at dere her har reddet livet mitt så og si! Jeg har alltid stått opp for meg selv,jeg har verdens beste venner,men de er få! Har ikke savnet flere,og var ikke vant til kritikk!! DET har jeg fått her så det holder!Hjertet banket i hundreogtjue hver gang jeg fikk respons! Var det kjeft og kritikk igjen? Og ja,ofte! Det tror jeg alle kjenner seg igjen i? Så ble det en vane,for jeg gidder ikke vise annet enn meg selv.Ja,jeg har vært for krass og kritisk,men jo,jeg er virkelig ikke empatiløs.

Jeg er som jeg er,og her kan jeg være det ut en å få nerver lenger: -D dere har rett og slett herdet meg! Virkelig: D

Jeg virker nok krassere enn her enn i virkeligheten fordi dere ser meg ikke! Så er jeg ikke flink nok til å bruke regn som ironi osv.

Kort sagt jeg utdyper til det kjedsommelige,men dere har hjulpet meg så mye at for første gang på syv år er jeg uten antidepressiva! For her får jeg så lar flagrer,MEN også pluss fra de jeg setter pris på! Det er så ok!

Så,in the end: dere hjalp meg til å bli tøffere! Og sikkert flere.Jeg setter stor pris på det.

We rock: -D

Anonymkode: ca2ef...9ee

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud så teit!

Så svak du er!

Har du ingen venner eller? Vokse på å henge her lissåm. Teit da!

;) Det er jo litt synd at det er så dårlig stemning her da, men man blir faktisk tøffere av det. :)
(Jeg mener ikke at du var teit, alt det øverste var tull)

Anonymkode: 1a676...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...