Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Hei, Jeg er 25 år gammel. Moren min er over 50 år. Hun er blitt syk. Reumatisk artritt. Det er så trist å se på, uten å kunne gjøre noe: Hun svinner liksom hen: Hun orker ikke lenger å gjøre slike ting som hun liker: hagearbeid, fjellturer, håndarbeid. Hun har krympet det siste året, og ryggen er helt krum. Hun går som en gammel dame. Men verst av alt er at hun har store smerter og hevelser i hendene og føttene. Hun ringte meg nettopp på telefonen nå. Jeg forsto av samtalen at hun er engstelig selv, for hvor raskt sykdommen ødelegger henne mer og mer. Samtidig er hun så stolt og tøff, og later som om det går greit. Men jeg kjenner henne jo, og merker at hun er urolig. Måtte bare få ut dette her et sted, for jeg ble så trist etter tlf samtalen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Uff, sånne sykdommer er ikke noe greier. Og det må være utrolig vondt å se sin framdeles unge mor bli redusert på den måten. Jeg har dessverre ikke så mange trøstens ord å gi, i det det ikke finnes så mye trøst. Det er vondt for dem som blir rammet, og vondt for de nærmeste! Er det noe du kan finne på som kan være en oppmuntring for henne, uten at det krever fysisk anstrengelse? Noe hun kan være med på eller gjøre som hun liker, og som ikke sliter henne ut? Som får henne til å tenke på noe annet enn sykdommen for en liten stund? Moren din vil helt sikkert komme til å ha både dårlige og bedre dager i sykdomsforløpet sitt. Og jeg er sikker på at hun midt oppi alt kommer til å ha en omsorgsfull og god datter som vil være der for mammaen sin når hun trenger henne! Gode klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #3 Del Skrevet 30. september 2004 Åh! Takk for et fint innlegg Det var akkurat slike trøstens ord jeg trengte akkurat nå i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. oktober 2004 #5 Del Skrevet 1. oktober 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 1. oktober 2004 #6 Del Skrevet 1. oktober 2004 Uff, vondt og høre :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå