AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hei, jeg er en gutt på 18. Jeg er singel, og er forsåvidt fornøyd med det, selv om det hadde vært kos med kjæreste. Det er en jeg går i samme klasse med som jeg liker litt. Har i fylla kommet for en dag at hun er keen på meg, dessuten har signalene pekt mot det. Nå har det seg sånn at jeg har litt forpliktelsesangst. Noen vennlige tips fra noen som vil gi meg råd? Bare å kjøre på, eller ta det litt skritt for skritt? Har det forøvrig med å forelske med i perioder, litt sånn på og av. Anonymkode: c8f3c...924
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Ta det litt skritt for skritt. Det ville vært veldig synd om du såret henne på grunn av forpliktelsesangst eller av og på-følelser. Det er sikkert best om du føler seg litt frem og følger følelsene dine etter hvert. Anonymkode: f962d...92c
Gjest nicecar Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Gi det en sjanse, men ta det litt skritt for skritt som AB skrev ovenfor. Du vet aldri, kan godt ende opp med at dette går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå