Gå til innhold

Hvilken kjole til julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna vet ikke noe om det :) holder det skjult så lenge jeg kan,ja jeg føler for å skifte kjønn og regner med at jeg kommer til å gjøre det om ikke så alt for lenge til.Jeg føler meg ikke som en mann og trivs heller ikke i rollen som en mann,men får se hva de sier på GID klinikken på riksen :)

Ok. Men hva skjer med ekteskapet hvis du bytter kjønn? Vil din kone bo med en dame? 

Anonymkode: 577d6...01c

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Ok. Men hva skjer med ekteskapet hvis du bytter kjønn? Vil din kone bo med en dame? 

Vanskelig å si,har ikke krysset den brua enda,tenker nok at det kan bli en tøff sak,har tatt dette opp med henne,men føler ikke hun tar det helt innover seg,er litt på samme måte som når jeg fortalte jeg var cd,det tok flere år før vi kom der vi er i dag :)

Jeg elsker min kone og mine barn de betyr mest av alt i verden for meg,så ja det er litt frem i tid og må ta noen runder både med meg selv,kona og min psykolog for å ta det rette valget,er jo ikke bare meg ting dreier seg om.

Skrevet

Til TS. Jeg anbefaler sterkt å se RuPauls drag race. Det ligger på netflix og kan være enormt inspirerende, både når det kommer til det å bytte kjønn, det å kle seg som jente og det og akseptere seg selv akkurat som man er..
Beklager at dette ble litt off topic, men har tenkt på det i hele dag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk at den røde kjolen satt utrolig fint på deg! Men den er litt kort, og kaanskje litt "voldsom" til første gangen..? Men likte formen på den mye bedre enn snittet på den mørke kjolen.. 

Anonymkode: 8d37b...1e9

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Til TS. Jeg anbefaler sterkt å se RuPauls drag race. Det ligger på netflix og kan være enormt inspirerende, både når det kommer til det å bytte kjønn, det å kle seg som jente og det og akseptere seg selv akkurat som man er..
Beklager at dette ble litt off topic, men har tenkt på det i hele dag.

:) gjør ikke noe om det off topic,så kjekt at du har tenkt på det😊takk for tips det skal jeg inn og se i kveld,hørtes spennende ut.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg synes faktisk at den røde kjolen satt utrolig fint på deg! Men den er litt kort, og kaanskje litt "voldsom" til første gangen..? Men likte formen på den mye bedre enn snittet på den mørke kjolen.. 

Anonymkode: 8d37b...1e9

Tusen takk 😊kjekt å høre,syns dere virker så fordomsfrie og hyggelige,håper mine venner og er slik som dere

Skrevet

Har du andre kjoler å velge mellom? Hva med den svarte kjole du snakket om? Kanskje du kunne lagt ut et bilde av den her? Synes begge kjolene dine var fine, men kanskje litt voldsomme sånn første gangen. Passer mer til fest enn et julebord.

Jeg synes du hadde ufattelig vakre ben. Ble nesten litt nysgjerrig på ansiktet som gjemmer seg bak ipaden. :)  Men tilbake til saken, har du flere alternativer? Om ikke, så likte jeg nr 2 best. :) 

Anonymkode: 95c5f...ecb

• Liker 2
Skrevet

Av de to du har lagt bilder til så den mørke, definitivt! Med utslått, bølgete hår, sminke med fokus på øynene, og resten nedtonet, og en sort liten veske til.  Et par sølv øredobber passet til,  jeg da det ser ut til den har litt høy utringing, som ikke går bra med smykker. Kanskje et armbånd til men ikke for mye da kjolen i seg selv er en eye-catcher (less is more). 

Takk for svar,jeg har en sort kjole med lange armer :) kanskje jeg skulle gå for den da:)

Har du bilder av den sorte kjolen? Lange armer tror jeg også hadde sett bra ut, omslag ser jeg også er nevnt, og ville passet bra da det gir fine former :) 

Anonymkode: 7cac0...5c2

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Så utrolig kjekt at dere er positive og vil hjelpe meg,er veldig glad for den responsen jeg har fått av alle sammen,legger ut noen bilder til jeg av de 2 andre kjolene mine som jeg kan bruke på julebordet,men det blir i en ny tråd for jeg får ikke lagt dem inn her,de ble for store :)

Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i den røde kjolen, ble som noen beskrev litt vel "tacky". Jeg synes den andre passer seg bedre. Den satt veldig fint på deg og jeg er fan av klær med glitter! Spesielt rundt juletider.

Gjest lipgloss
Skrevet

Så utrolig kjekt at dere er positive og vil hjelpe meg,er veldig glad for den responsen jeg har fått av alle sammen,legger ut noen bilder til jeg av de 2 andre kjolene mine som jeg kan bruke på julebordet,men det blir i en ny tråd for jeg får ikke lagt dem inn her,de ble for store :)

Ts her får ikke lastet inn de nye bildene,får plutselig bare lastet ned 0,2 😯

Skrevet

Har sett mange bruker tinypic.com og så legger de ut link her. Men har ikke brukt det selv så vet ikke helt hvordan det funker. 

Ellers synes jeg den mørke kjolen var finere enn den røde. :) 

Anonymkode: fa4e7...25a

Skrevet

Ts her får ikke lastet inn de nye bildene,får plutselig bare lastet ned 0,2 😯

Tror du må slette noen av de bildene du har i ''opplastnings historien din'' for å få lastet opp nye :) I allefall måtte jeg det tidligere her. Det  var da det ''gamle'' forumet var ( før det nye designet ), så jeg vet ikke hvor du finner oversikten over bildene dine her på det nye. Prøvde å trykke litt på min egen profil, men ble ikke noe klokere. Kanskje noen andre vet?

Holder forresten også en knapp på nr 2, av de to du allerede har vist frem, men synes at den svarte høres mere ''classy'' ut. Spent på bildet. Synes du er utrolig tøff :)

Anonymkode: 2d5d0...642

Skrevet

For noen ben! :D Jeg liker best kjole nr 2, men syntes de første skoene var finest :P

• Liker 2
Skrevet

Og JA jeg synes helt klart du bør stille i kvinneklær om du føler deg komfortabel med det! :)

• Liker 1
Skrevet

Synes den mørke var veldig fin. Jeg mener at du godt kan ha paljetter og glitter på kjolen når det er julebord, samme med nyttårsaften. 

Synes også rødt er fint, men kanskje denne var litt for mye prangende, på en måte. 

Likte de nederste skoene best. De var stilige.

• Liker 1
Skrevet

Tror du må slette noen av de bildene du har i ''opplastnings historien din'' for å få lastet opp nye :) I allefall måtte jeg det tidligere her. Det  var da det ''gamle'' forumet var ( før det nye designet ), så jeg vet ikke hvor du finner oversikten over bildene dine her på det nye. Prøvde å trykke litt på min egen profil, men ble ikke noe klokere. Kanskje noen andre vet?

Holder forresten også en knapp på nr 2, av de to du allerede har vist frem, men synes at den svarte høres mere ''classy'' ut. Spent på bildet. Synes du er utrolig tøff :)

Der fant jeg ut av det! Du må trykke på nicket ditt oppe på den linja hvor det står ''meny'' ''mine innlegg'' osv. Deretter trykker du på ''Mine vedlegg'', og så sletter du gamle filer du har lastet opp.

Skrevet

Jeg likte ikke den første kjolen (mulig det er fargen + glitter + at man blir så lite påkledd), selv om lengden ikke blir feil med pene bein. Den andre var mye finere, men personlig liker jeg derimot at korte kjoler har ermer, så man ikke blir veldig avkledd. Dessuten retter det all fokus mot beina, noe som er en fordel dersom man har litt brede skuldre/maskuline armer. Selv går jeg helst med kjoler som har ermer, bare fordi jeg synes det er penere sånn generelt. Men det blir jo smak og behag, så du må selvsagt velge det du føler deg finest i - utstrålig av velvære i et antrekk er alfa omega, og i grunnen mye mer viktig enn hva andre tenker om klesplagget i seg selv. Føler man seg fantastisk, så stråler man. Og skoene på det nederste bildet; de bør du gå for. :)

Gjest lipgloss
Skrevet

For noen ben! :D Jeg liker best kjole nr 2, men syntes de første skoene var finest :P

Tusen takk😊😊😊

Gjest lipgloss
Skrevet

Synes den mørke var veldig fin. Jeg mener at du godt kan ha paljetter og glitter på kjolen når det er julebord, samme med nyttårsaften. 

Synes også rødt er fint, men kanskje denne var litt for mye prangende, på en måte. 

Likte de nederste skoene best. De var stilige.

Tusen takk 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...