Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hei Jeg skal på et lite julebord hvor vi er ca 10 stykker fra vennekretsen,seks av dem er veldig nære venner og vet at jeg er transe,de har aldrig sett meg i kvinneutrykk men har flere ganger sagt de ønsker at jeg skal komme som dame på julebordet.Har nå funnet ut at jeg vil møte i kvinneklær selvom det er 4 stykker som ikke vet noe,kjenner jeg er utrolig nervøs men det skal på en måte bli befriende også Jeg har plukket ut 2 stk kjoler som jeg liker og sko og strømper og lurer på om noen kan ta seg tid til å gi råd om hvilken jeg skal bruke og gjerne tips til andre sko og strømper visst dere ikke syns det var pentJeg ønsker å ta meg best mulig ut siden det er første gang noen i vennekretsen skal se meg i kvinneklærVil også gjerne vite visst dere ikke syns noen var fine,eller om jeg burde droppe dette og heller stille i mine vanlige manneklærTusen takk på forånd til de som svarerLegger ved noen bilder av meg her under
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 For å være helt ærlig: Jeg synes den røde kjolen er grusomt tacky og smakløs. Den mørke er hakket bedre.Du har veldig fine ben! Hva med å fremheve dem og kanskje dekke mer til overkropp og armer? Noe mørkt, forholdsvis enkelt og langermet oventil vil kunne gi illusjon av mindre overkropp og og smalere armer og skuldre. Du kan godt velge en mer feminin underdel, gjerne i farge eller mønster, for å rette oppmerksomhet på rumpe og hofte, men også ben. For å gi et feminint uttrykk kan du også markere midjen. Anonymkode: 543ca...3b3 8
Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Takk for svar,jeg har en sort kjole med lange armer kanskje jeg skulle gå for den da:)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Takk for svar,jeg har en sort kjole med lange armer kanskje jeg skulle gå for den da:)I mange sammenhenger gjelder "less is more"! Anonymkode: 543ca...3b3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Jeg er enig med vedkommende over meg. Jeg synes det blir litt overkill og på grensen til smakløst med de kjolene du viser. Du har kjempeflotte bein, så jeg synes du helt klart skal vise frem dem. Ved å vise frem skuldre gir det et noe maskulint uttrykk, men når du skjuler de vil jeg tippe at du ser mye mer yndig ut, så det kan kanskje være en idé. Nå er jo dette selvsagt avhengig av hva slags look du vil gå for. Av de to ville jeg helt klart gått for den nederste, men dersom du har en langermet kjole ville jeg først ha prøvd ut denne. Jeg må også si at jeg jammen er positivt overrasket over hvor åpen du er på forumet. Jeg må innrømme at jeg har litt blandede følelser når det kommer til dette, noe som er ganske urimelig av meg. Anonymkode: 38ba0...800 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Jeg syns kjole nr 2 var fin. Og jeg syns absolutt du skal gå i kvinneklær hvis du vil det Anonymkode: d257e...2e3 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Hei! Håper det er greit at jeg spør, og det er kun av nysgjerrige grunner. Jeg ser at du har giftering, er du gift med en mann eller en kvinne? Hvis du er gift med en kvinne, hvordan tok hun dette, hvordan lever dere dette ut i hverdagen? Anonymkode: 577d6...01c
Gjest Holititten Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Kan du vise bilde av kjolen med lange armer? Vil anbefale et mørkt sjal dersom du velger å gå for en av de andre kjolene, men likte dessverre ikke paljettene, det ble tacky. Og de var veldig korte!! Velg også sko nr 2, definitivt.
Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Jeg er enig med vedkommende over meg. Jeg synes det blir litt overkill og på grensen til smakløst med de kjolene du viser. Du har kjempeflotte bein, så jeg synes du helt klart skal vise frem dem. Ved å vise frem skuldre gir det et noe maskulint uttrykk, men når du skjuler de vil jeg tippe at du ser mye mer yndig ut, så det kan kanskje være en idé. Nå er jo dette selvsagt avhengig av hva slags look du vil gå for. Av de to ville jeg helt klart gått for den nederste, men dersom du har en langermet kjole ville jeg først ha prøvd ut denne. Jeg må også si at jeg jammen er positivt overrasket over hvor åpen du er på forumet. Jeg må innrømme at jeg har litt blandede følelser når det kommer til dette, noe som er ganske urimelig av meg. Tusen takk for svar,trenger hjelp og tips og det motas med stor takknemlighet Anonymkode: 38ba0...800
Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Jeg syns kjole nr 2 var fin. Og jeg syns absolutt du skal gå i kvinneklær hvis du vil det Anonymkode: d257e...2e3Takk så godt å høre at du syns jeg skal gå i kvinneklær 😊
Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Hei! Håper det er greit at jeg spør, og det er kun av nysgjerrige grunner. Jeg ser at du har giftering, er du gift med en mann eller en kvinne? Hvis du er gift med en kvinne, hvordan tok hun dette, hvordan lever dere dette ut i hverdagen? Anonymkode: 577d6...01cHei det går fint at du spør,syns det er fint jeg liker det godt.Ja jeg er gift med en dame som jeg har 3 barn sammen med Hun tok det ikke så fint i begynnelsen så det var en lang prosess som gikk over flere år.Jeg går kun i kvinneklær når hun og jeg er alene uten at barna er tilstede,de er store nå og er ofte ute og reiser eller overnatter hos venner,noen ganger reiser vi alene til hytta hvor jeg er Ronja hele tiden.Får mye help av henne til klær og sminke,og hun sier litt det samme som dere at jeg har en litt tacky stil hihiDerfor er det fint å få litt andre synspunkter også.Kunne skrevet side opp og side ned om dette,men dette er den såkalte kortversjonenKlemmer Ronja
Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Kan du vise bilde av kjolen med lange armer? Vil anbefale et mørkt sjal dersom du velger å gå for en av de andre kjolene, men likte dessverre ikke paljettene, det ble tacky. Og de var veldig korte!! Velg også sko nr 2, definitivt.Skal legge inn bilde av den kjolen også Lar seg ikke gjøre akkurat nå men skal få gjort det så snart som muligTusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Takk for svar! Så barna vet ikke om det? Vil du skifte kjønn? Anonymkode: 577d6...01c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 For noen flotte ben! Ville som flere andre her skriver, fremhevet bein og tonet ned overkroppen med en kjole som i alle fall dekker skuldrene. Jeg synes skoene du har til kjole 2 er de fineste, dersom du vil gi inntrykk av enda lengre ben kan du gå for åpne pumps. Anonymkode: 90c9f...89c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 I mange sammenhenger gjelder "less is more"! Anonymkode: 543ca...3b3Kom på en ting. Tror du hadde sett veldig fin ut i omslagskjoler! Anonymkode: 543ca...3b3
Gjest lipgloss Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Takk for svar! Så barna vet ikke om det? Vil du skifte kjønn? Anonymkode: 577d6...01cBarna vet ikke noe om det holder det skjult så lenge jeg kan,ja jeg føler for å skifte kjønn og regner med at jeg kommer til å gjøre det om ikke så alt for lenge til.Jeg føler meg ikke som en mann og trivs heller ikke i rollen som en mann,men får se hva de sier på GID klinikken på riksen
Gjest lipgloss Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 For noen flotte ben! Ville som flere andre her skriver, fremhevet bein og tonet ned overkroppen med en kjole som i alle fall dekker skuldrene. Jeg synes skoene du har til kjole 2 er de fineste, dersom du vil gi inntrykk av enda lengre ben kan du gå for åpne pumps. Anonymkode: 90c9f...89cTusen takk for kompliment setter pris på gode tips og råd Barna vet ikke noe om det holder det skjult så lenge jeg kan,ja jeg føler for å skifte kjønn og regner med at jeg kommer til å gjøre det om ikke så alt for lenge til.Jeg føler meg ikke som en mann og trivs heller ikke i rollen som en mann,men får se hva de sier på GID klinikken på riksen Barna vet ikke noe om det holder det skjult så lenge jeg kan,ja jeg føler for å skifte kjønn og regner med at jeg kommer til å gjøre det om ikke så alt for lenge til.Jeg føler meg ikke som en mann og trivs heller ikke i rollen som en mann,men får se hva de sier på GID klinikken på riksen Barna vet ikke noe om det holder det skjult så lenge jeg kan,ja jeg føler for å skifte kjønn og regner med at jeg kommer til å gjøre det om ikke så alt for lenge til.Jeg føler meg ikke som en mann og trivs heller ikke i rollen som en mann,men får se hva de sier på GID klinikken på riksen
Gjest lipgloss Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Kom på en ting. Tror du hadde sett veldig fin ut i omslagskjoler! Anonymkode: 543ca...3b3Takk skal inn og se hva jeg finner på nettet av denne typen kjoler
Snadder Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 (endret) Likte virkelig ikke den røde kjolen. Den minnet litt om 18 år gamle jenter som er på byen for første gang. Den andre var derimot veldig fin :D Synes forresten også at du skal gå i noe du er komfortabel i og absolutt som kvinne.If you can`t love yourself, how the hell are you gonna love somebody else. for å sittere RuPaul Endret 17. november 2015 av Snadder tilføyelse
Gjest lipgloss Skrevet 17. november 2015 #20 Skrevet 17. november 2015 Likte virkelig ikke den røde kjolen. Den minnet litt om 18 år gamle jenter som er på byen for første gang. Den andre var derimot veldig fin :D Synes forresten også at du skal gå i noe du er komfortabel i og absolutt som kvinne.If you can`t love yourself, how the hell are you gonna love somebody else. for å sittere RuPaulLikte virkelig ikke den røde kjolen. Den minnet litt om 18 år gamle jenter som er på byen for første gang. Den andre var derimot veldig fin :D Synes forresten også at du skal gå i noe du er komfortabel i og absolutt som kvinne.If you can`t love yourself, how the hell are you gonna love somebody else. for å sittere RuPaulTusen takk for fine ord,blir veldig glad når jeg får slik respons og hører at folk syns jeg skal gå slik jeg føler,det varmer mitt hjerte og hjelper veldig godt for da får jeg på en måte bekreftelse på at det jeg tenker og gjør er riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå