Seterjenta Skrevet 30. september 2004 #1 Skrevet 30. september 2004 Jeg har ingen peiling på hvilke typer underskjørt som er best/gir penest kjole/er mest behagelige... Derfor må jeg bare spørre her. Hva hadde du, eller hva har du valgt til din kjole? Jeg har prøvd et nå nettopp, uten ringer, men med litt stive vide volanger nede. Når jeg prøvde kjolen i salongen i Barcelona hadde jeg et glatt skjørt med en wire nederst... Hvilke erfaringer har dere??
cecily Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Jeg brukte et av tyll med medium volum, ingen ring nederst. Det var helt ok å gå med, selv om stiv tyll ikke akkurat er så mykt og godt. Men som sagt, helt greit.
Bokalven Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg mener det kommer ann på kjolen. Noen kjoler kler krinoline best, andre tyll, mens atter andre helt enkle underskjørt.
Seterjenta Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2004 Slik ser kjolen min ut. Skjørtet er glatt og tungt, og det er et ganske langt,tungt slep på den.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #5 Skrevet 1. oktober 2004 Helt enig med Lunacia her. TereseF sin kjole tror jeg ikke jeg ville hatt tyll under. Det blir helt stilkræsj. Mens derimot min kjole er en annen stil og kler tyll kjempegodt. Min hadde da tyll både i underskjørt og på under-overskjørtet Kjolen min kan du finne her.
cecily Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Slik ser kjolen min ut. Skjørtet er glatt og tungt' date= og det er et ganske langt,tungt slep på den. Skjørtvidden på kjolen din ser ikke ut til å være så vid, så tyll blir kanskje litt voldsomt hos deg. Jeg hadde valgt et roligere og glattere underskjørt med relativt lite volum.
Seterjenta Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2004 Takk for tips. Skjørtet er endel videre enn det som kommer fram på bildet. Derfor har jeg lagt ut et bilde tatt i går, når jeg prøvde dette underskjørte med store 'stive' volanger på. (venter på godkjenning enda, men... det kommer vel inn snart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå