Gå til innhold

hodebunnsmassasje

Fremhevede innlegg

Gjest Snikleser
Skrevet

Hei

Lurer på om noen av dere har prøvd hodebunnsmassasje? Hvordan var det - er det noe du anbefaler?

Har vært hos frisøren i dag og etter at jeg kom hjem begynte jeg å tenke på hvor deilig det egentlig er når håret blir vasket hos frisøren. Vet at jeg har hørt om hodebunnsmassasje, men aner i kke hva det er. Kan det sammenlignes med å få håret vasket?

Mye skal man undre på :P:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen frisører tilbyr en enkel hodebunnsmassasje, men du får også hodebunnsmassasjer hos en rekke massører og slikt. Jeg har forsøkt det en gang, en så kalt indiansk hodebunnsmassasje. Massøren brukte oljer i håret, så ikke planlegg noe etterpå om du har tenkt på det samme! Du får nemlig en veldig fin fett-hår-look! Men bevares, godt var det. Men jeg synes egentlig frisørmassasjen er vel så god, kanskje fordi det føltes mer naturlig der.

Skrevet

Jeg har amatør-massert hodebunner siden jeg var 12 år. Det er bare å komme. :sjarmor:

Nei det er skikkelig digg. Det kan fjerne hodepine også.

Når du masserer, ikke masser for hard, men sett et grep som du gjør med en baskeball, på hode. Så beveg fingrene i forsiktige men litt harde sirkler, men ikke for store sirkler sånn at du ikke lugger. Masser gjerne også tinningene. Og ta krum gjerne hendene sånn at neglene starter fra nakken av, og dra hendene oppover.

Gode faste bevegelser uten at man lugger er tingen.

Du blir nok ikke mye ren av det, men heller bustete. Men så har jeg hørt at fra-senga frisyre skulle være populært for tiden.

Masser gjerne føtter og hender også. Men man blir fort trøtt etterpå av det. Særlig med hender etter min erfaring.

Skrevet

Å, det er bare himmelsk synes jeg. Frisøren min er også kjempegod til dette under hårvasken, men det er jo over så altfor raskt..... og så blir jeg så søvning etterpå.. :) Ellers så elsker jeg å bli massert over alt, klassisk massasje, ikke aromaterapi for det blir for spedt.........

Skrevet

Å, jeg elsker hodebunnsmassasje!

Når jeg var mindre satt jeg alltid ved siden av mamma og så på tv mens hun masserte hodebunnen min.

Har prøvd å lære opp sambo, men han går lei etter to minutter...

Har aldri vært hos profesjonell, men kanskje det er en idé? Jeg synes det er himmelsk godt, så det er sikkert verdt pengene!?!

Skrevet

Det er himmelsk, men har aldri gjort det hos frisør og kommer nok heller ikke til å prøve det der. Oppsøk heller folk som driver med det til vanlig.

Skrevet
Det er himmelsk' date=' men har aldri gjort det hos frisør og kommer nok heller ikke til å prøve det der. Oppsøk heller folk som driver med det til vanlig.[/quote']

Hei! Jeg er utdannet frisør, og en av tingene vi må opp i til svenneprøven er akkurat hodebunnsmassasje. Frisører kan dette mao...

Det er himmelsk å få.......

Skrevet

Har en venninne som er frisør og når jeg er på besøk i salongen hos henne gir hun meg alltid en hodebunnsmassasje "på kjøpet". Det er utrolig deilig, vanvittig avslappende og beroligende. Kunne gjerne fått en slik en gang i uken, men tviler på at hun gidder det, og det er jo litt ydrt i lengden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...