Ernie Skrevet 3. oktober 2004 #21 Skrevet 3. oktober 2004 For meg er en lange stimulering ved munnsex det deiligste jeg kan få, og det gir meg de lengste og serkeste orgasmene. Det samme gjelder kona. Kona bruker munnen på hele området av penis, magen, pungen og området bakover mot anus. Hele området er utrolig følsomt, på ulike måter, og spesielt når jeg er nybarbert. For oss to som begge elsker å gi og motta munnsex, så er det et must! Liker man det ikke, så gjør andre ting, er mitt tips!
Annie Skrevet 3. oktober 2004 #22 Skrevet 3. oktober 2004 Sambo er storfornøyd!! Og heldigvis for det!!!
Gjest Gjest29 Skrevet 5. oktober 2004 #24 Skrevet 5. oktober 2004 Det er forskjell på pikkene og hvordan de er å suge også da: Eksen min sin likte jeg ikke å ha i munnen (alt for mye forecome og det smakte ikke noe godt). Det ble derfor ikke så mye suuging på han. Samboern sin smaker godt og jeg nyter å kose med den - og i følge han har han det fantastisk bra Hva mener du med forecome? Sæden som siver ut under forspillet eller....?
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #25 Skrevet 5. oktober 2004 Forecome, precum eller sæden som siver ut under forspillet blir vel det samme... Tror du skjønte hva som ble beskrevet her Gjest29.
NorthFace Skrevet 11. oktober 2004 #26 Skrevet 11. oktober 2004 Siden du er så godt utstyrt gjest, så er nok det litt av problemet. Menn med store peniser trenger hardere og raskere behandlig for å oppnå den samme følelsen for menn med små og sensitive. Selv liker jeg best å suge små peniser. De er enklere å håndtere, og mennene er mye mer takknemlige
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #27 Skrevet 12. oktober 2004 God suging er bra, men det er min erfaring at de færreste jenter kan eller gidder lære seg kunsten. Du skal som gutt bare være fornøyd så lenge hun tar den i munnen ... Just ain't so. Men en jente som virkelig _kan_ suge ... Holy smoke, batman! Det kan være helt fantastisk. Men det er sikkert smak og behag her som på alle andre områder. Jeg bryr meg lite om tunge slikking opp og ned skaftet f.eks., men jeg blir helt ute av meg med rytmisk, *dyp* sokking kombinert med runking (hånda foran munnen, slik at "tunnellen" blir ekstra lang). Som gutt tar jeg meg ikke nær av å bli fortalt hvordan en jente vil bli slikket, jeg vil gjerne lære hennes lyster og ønsker. Min erfaring er at de samme hintene fra meg kan resultere i grining og null oral på lenge. Jeg som har vært uhelldig med damene eller generelt kjønnstrekk? Discuss! (Min _nåværende_ er ubestridt sugedronnig! Ingen over, ingen ved siden. Visste aldri hvor godt det faktisk kunne være. ) Haha - jeg kjenner meg igjen. Som jente, altså... Har selv lært meg kunsten over tid, men tror nok kjæresten min var fornøyd helt fra starten (da jeg tror han liker munnsex pr definisjon...)... selv om han altså kom med noen forslag til hva han likte... og jeg gråt - tror jenter ofte har komplekser og dårlig selvtillitt på det intime feltet. Ganske dumt det. Og lett å oppfatte forslagene som kritikk og dominans, selv om det jo egentlig er bra å snakke om hva man liker og ikke liker... og kjæresten min er snill og forståelsesfull, selv om han ble noe frustrert og sikkert ikke særlig tent av grininga mi.
Gjest TOMMHHYY Skrevet 15. oktober 2004 #28 Skrevet 15. oktober 2004 Norske jenter er generelt helt uduglige til å suge. De tror det dreier seg om å gå ut i hundre og øke etter hvert.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #29 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har opplevd å bli sugd av en ekspert i faget etter hun hadde bundet meg liggende i X på senga. Wow!
Annie Skrevet 15. oktober 2004 #30 Skrevet 15. oktober 2004 Norske jenter er generelt helt uduglige til å suge. De tror det dreier seg om å gå ut i hundre og øke etter hvert.Får ikke håpe du har så veldig mye erfaring...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå