Gå til innhold

Damer og suging!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns rett og slett ikke at det gir meg noe særlig å bli sugd. Så sant det ikke blir gjort i ett raskt tempo. Når det er rolig kan det sammenlignes med å ha pikken i ett varmt badekar!

Har jeg bare vært uheldig med jentene eller er det kun godt når man blir sugd fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at menn liker å bli sugd, sleiket og kost med i ulikt tempo. Variasjon. Men - om du kun liker det fort så er det jo ikke noe galt i det. Bare si fra hvordan du liker det :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Suging er oppskrytt.

Bare tull å tro at det er nødvendig..

Skrevet
Suging er oppskrytt.

Bare tull å tro at det er nødvendig..

:trøste:

Skrevet

Kanskje du er så vant til fort fort både samleie og runking at det er ingenting annet som funker? Det går an å trene seg på å like sakte sakte også...

Sier ikke at det er sånn hos deg, har bare lest en bok...

Jeg har aldri fått klager fra noen - og jeg har aldri vært sånn fort fort suger, for å si det sånn...

Hvis du tenker på varmt vann i et badekar når ei jente suger deg, så kanskje du i utgangspunktet ikke er spesielt tent på jenta?

Skrevet

Det er MEGET stor forskjell på suginga! Ei jente jeg var med for to år siden var helt ok, men om du gir beskjed om hva du synes er best, på en fin måte(!!). Eksen var helt fantastisk til å suge tilslutt! og hu likte det bare bedre og bedre selv! Vi passet ikke så godt i sammen der nede, hun litt liten og jeg litt stor :oops: , så hun sprakk og vi måtte gjøre ting på andre måter, og da var det en utmerket måte å lære litt mer om suging og slikking. Dette er noe av det mest fantastiske som har skjedd meg ihvertfall, å bli bedre kjent me hva hverandre synes er godt. Litt variasjon hjelper, trenger jo ikke altid være penetrering ;)

Skrevet
Det er MEGET stor forskjell på suginga!

Enig i dette! Du har nok vært uheldig, ja!

Det ligger faktisk litt innsats og trening bak en god BJ, i tillegg til at jo bedre man liker å gi en, jo bedre blir den... :wink:

Skrevet
Vi passet ikke så godt i sammen der nede' date=' hun litt liten og jeg litt stor :oops: , så hun sprakk [/quote']

Sprakk ho?????

Gjest Andreas76
Skrevet

God suging er bra, men det er min erfaring at de færreste jenter kan eller gidder lære seg kunsten. Du skal som gutt bare være fornøyd så lenge hun tar den i munnen ... :roll: Just ain't so.

Men en jente som virkelig _kan_ suge ... Holy smoke, batman! :ler: Det kan være helt fantastisk. Men det er sikkert smak og behag her som på alle andre områder. Jeg bryr meg lite om tunge slikking opp og ned skaftet f.eks., men jeg blir helt ute av meg med rytmisk, *dyp* sokking kombinert med runking (hånda foran munnen, slik at "tunnellen" blir ekstra lang).

Som gutt tar jeg meg ikke nær av å bli fortalt hvordan en jente vil bli slikket, jeg vil gjerne lære hennes lyster og ønsker. Min erfaring er at de samme hintene fra meg kan resultere i grining og null oral på lenge. Jeg som har vært uhelldig med damene eller generelt kjønnstrekk? Discuss! :wink:

(Min _nåværende_ er ubestridt sugedronnig! Ingen over, ingen ved siden. Visste aldri hvor godt det faktisk kunne være. :hoppe: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er veldig fint hvis jeg kan bli instruert litt under akten, ingen er jo tankelesere og folk liker jo forskjellige ting :)

Men jeg tror vel at de som gir en dårlig BJ kanskje ikke er så glad i å gjøre det, samtidig som de generelt ikke følger med i timen på stønning osv..?

Jeg setter jo min ære i å gjørde det så godt jeg kan :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er forskjell på pikkene og hvordan de er å suge også da: Eksen min sin likte jeg ikke å ha i munnen (alt for mye forecome og det smakte ikke noe godt). Det ble derfor ikke så mye suuging på han.

Samboern sin smaker godt og jeg nyter å kose med den - og i følge han har han det fantastisk bra :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg setter jo min ære i å gjørde det så godt jeg kan :)

Dette er musikk i mine ører, slik skal det lyde :sjarmor: Dersom jenta virkelig går inn for å lære seg å suge, så kan hun meget fort ta hintet ved å høre på lydene hun får i respons fra gutten.

Det er liten tvil om at det er spesielle teknikker som gir en helt suveren følelse, mens andre ting ikke gir noe særlig ved en blow job. Men, gjøres det riktig, ja da er jeg villig til å gi opp alt jeg eier og har her i livet for at dama skal fortsette å sege meg.

Ingenting er som en skikkelig god blow job!!!

Gjest Torkil, Oslo
Skrevet

Elskerinnene mine kan hvertfall suge! De suger!

Skrevet

men det er ikke enkelt å lære seg hvordan det virkelig skal gjøres! Kan jo tro at det er innlysende, men for meg har det vært mye prøving og feiling før jeg fikk taket på det. trening, trening...og trening.....

Så vi damer trenger litt hjelp fra karene på hva som funker og ikke.... :wink:

Skrevet

Det står vel ikke skrevet noe sted at alle gutter MÅ tenne vilt på og elske å bli sugd, men utifra den badekarbeskrivelsen vil jeg gjette at du har vært litt uheldig med dine erfaringer. Det er sant at det krever litt øvelse og veiledning fra mannen for å bli suveren på BJs, jeg har lært i fire år og oppdager fortsatt nye triks iblant :sjarmor: Men er det noe jeg villig trener på så er det det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil tro at det mange jenter kanskje gjør feil er at de tar den i munnen også bare la den skli inn og ut. De glemmer at man faktisk suger. Man må jo stramme munnen rundt og suge til med tungen slik at det blir et slags vakum inni der. Og min erfaring er at det er best når man bruker mye spytt. Det må være glatt og vått. Også bruk hånden i tillegg slik at ..... sklir inn gjennom hånden og inn i munnen. Pass da på at det er vått og glatt inni hånden også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å bruke tungen er den største kunsten syntes jeg. Ikke en stiv tunge, men en tunge full av følelser og liv, vist man kan kalle det det. Munnen skal lukkes godt, og tungen røres rundt inni munnen. Pass dere for tennene folkens. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...