AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Er det noen her som har en uskyldig jobbflørt på gang? Jeg tenker ikke på "kjappis i bøttekottet-flørt", men den typen hvor ingen ting er blitt sagt, men blikkene henger litt lenge, lure smil, og du blir litt varm når dere tilfeldigvis blir sittende ved siden av hverandre. Altså den typen flørt du verken vil eller kan sette ut i livet (kanskje er begge lykkelig gift?), men som rett og slett gjør at det er litt ekstra gøy å dra på jobb.Har dere en sånn flørt? Hvis ja, er du og flørten single eller i forhold? Vet dere at flørten er gjengjeldt? Har du satt deg noen regler/grenser som du forholder deg til?Og igjen: dette er ikke en tråd for de som ønsker å være utro eller bli sammen med en på jobben. Jeg er ute etter å høre fra dere som har valgt å krydre jobbhverdagen med noe pent å se på. 😉 Anonymkode: 3eec0...e87
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Det er ikke problematisk å registrere at en kollega er pen eller sexy selv om man er i et forhold, men problemene melder seg hvis man tenker at det er ønskelig med noen reaksjon utover det.Da har jeg ingen svar å komme med, bare flere spørsmål. Hvordan kan du vite hva den andre personen tenker og føler om dette? Kanskje den andre personen faller for deg og ønsker noe mer, hva gjør du da?Hvis du har en partner, skal han/hun vite noe om dette? Eller skal du skjule det? Det virker som du sikter til en flørt med en seksuell spenning, men uten å ha fysisk sex. Hvordan passer dette inn i forholdet ditt? Kan din partner gjøre det samme? Har dere snakket om dette?Hvis dere har blitt enige om at dette er er OK i forholdet deres, har jeg ingen problemer med det. Hvis det er noe den ene parten kan tenke seg å drive med i skjul for den andre, blir det straks mer problematisk.Er dere single, må det være helt i orden med en flørt, bare husk på at dere skal jobbe sammen videre også. Anonymkode: afc48...9ba
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Takk for svar og synspunkt.Det er ikke noe som partneren min vet om, nei, og vi har ikke snakka om det. Vi har det trygt og godt, jeg ønsker ikke lenger være utro, og det er jeg helt sikker på at han heller ikke ønsker. Men i en travel hverdag med hus og barn kan dagene bli litt grå, synes jeg, og den sitrende spenninga ser vi ikke så mye til til vanlig (men den blusser opp i ferier osv, da.)Denne flørten er jeg helt sikker på at ikke kommer til å falle for meg, han er i et forhold med en veldig flott kvinne (og han er nok objektivt sett penere enn meg.)Men vi jobber godt sammen, og liker å prate om løst og fast. Kanskje flørter han ikke tilbake, kanskje han bare er hyggelig, og det er helt greit for meg. Anonymkode: 3eec0...e87
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Ts igjen her. "ønsker ikke lenger å være utro" var en skrivefeil. Jeg ønsker ikke å være utro, og har heller aldri ønsket det. Anonymkode: 3eec0...e87
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Tenker du det er OK at partneren din flørter med en kvinnelig kollega på samme måte?Jeg vil råde deg til å legge innsatsen inn i forholdet ditt i stedet:Kyss han lidenskaplig.Send han en hyggelig sms eller e-post fra jobben.Tenk tilbake på når dere var nyforelsket, og del dette minnet med han.Planlegg litt alenetid for dere når barna er opptatt med andre ting. Anonymkode: afc48...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Jeg hadde en som jeg småflørtet helt uskyldig med på jobb for en del år siden. Det var hyggelig og føltes "trygt" nettopp fordi han også var i et lykkelig ekteskap og sjansen for at det skulle skje noe mellom oss var usannsynlig. Og jeg ville ALDRI gjort noe som nærmet seg utroskap engang.Men man bli lett litt mer følelsesmessig engasjert enn man tenker. Mannen min merket etter hvert at følelsene mine ikke var helt på plass, og jobbflørten kom for en dag. Samme hvor uskyldig det var så var det sårende for mannen min (og det skjønner jeg jo godt), og det kostet meg nesten ekteskapet da. Så mitt tips er å holde seg langt unna sånt med mindre begge er single. Vennskap på jobb er ok (men ikke ta det utenfor jobben heller), men vær forsiktig med flørt. Flørt med mannen din, og vær ellers en god kollega. Anonymkode: 4311a...192 3
taylor Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 En sånn jobbflørt kan lett gjøre at ditt fokus skifter fra å legge en innsats i forholdet ditt, til å dyrke spenningen og følelsene ved jobbflørten. Hvis det ikke er dette du ønsker, er du på ville veier. Det at du er villig til å holde dette skjult for partneren din er heller ikke bra. Da bringer du en planlagt uærlighet inn i forholdet ditt. Du tenker gjerne at det han ikke vet har han ikke vondt av, men hva hvis han skulle finne ut av det? Dessuten har han vel rett til å vite det, så han selv kan ta en avgjørelse på om det er noe han kan leve med eller ikke.Har en følelse av at det ikke er disse svarene du ønsker, men jeg er altså enig med de andre som har svart deg.Ha det hyggelig på jobb og oppfør deg som en god kollega, men hold flørten og den seksuelle spenningen til partneren.
Eighth Planet Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Høres ut som om du er avhengig av opperksomhet, eller trenger konstant spenning. Dette er ikke virkeligheten, MEN du kan sprite opp livet hjemme ved å "light the sparks". Høres ut som du er vanvittig heldig og har et godt liv. Hjernen er flyktig, og det er ikke alltid det er lurt å følge den. Send han meldinger.Hvisk sexy ting i øret hans.Ha en periode hvor dere bare kan se på hverandre og gi blikk - men ikke røre.Finn på kroppsspråk bare dere kan, som uttrykker hvor lyst dere har på hverandre.OSV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå