Gå til innhold

Sex med date - ikke helt kjemi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Hadde for første gang sex med en jeg dater i går kveld. Men.. jeg har en ganske uggen følelse i magen etter dette, og lurer på om jeg bare burde trekke meg..syntes bare stemningen ble litt ..stiv? da vi skulle ha sex.

F.eks vi lå i senga og kysset, så strøk han meg over ryggen ned mot rumpa. Og da sa jeg bare noe ala "det liker jeg".. Så spør han plutselig grav alvorlig; "Hvorfor liker du det?". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, lo det vel bare vekk.. Men det ble litt kleint. Noen ganger så smilte jeg osv, og da sa han rett ut "Du smiler mye", og da føltes alt bare helt dumt... Når jeg har sex med noen er jeg jo vant med at man tuller litt, smiler, har det godt osv. Nei, dette ble egentlig bare rart.. Syntes i tillegg han virka litt ego.

Hadde dere reagert på dette, eller ville dere gitt han en sjans til?

Anonymkode: 48f79...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres unektelig litt snål ut, ja. "Hvorfor liker du dette?" Det var et utrolig merkelig spørsmål. Fordi det var godt, vel! Hvorfor ellers skulle du si du liker det at noen stryker over deg? Å spørre om noe sånt er jo teit. Hvis han i tillegg virket ego....

Jeg vet ikke hva det er, men bare utav det lille du skriver i innlegget ditt om han, så får jeg en uggen følelse. Sånn "orker ikke se han igjen, for kleint" liksom.

Anonymkode: a30df...402

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Høres kjipt ut. Sex er jo "lek for voksne".

Skrevet

"Hvorfor liker du det?"

"Du smiler mye"

Anonymkode: 48f79...db7

Han virker veldig rar, jeg hadde i hvert fall dumpet han. 

Anonymkode: 7ecd1...847

Skrevet

Synes også han høres merkelig ut. Unaturlige kommentarer i en sånn situasjon. 

Skrevet

Hvordan er kjemien mellom dere sånn ellers? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...