AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg tar bussen omtrent hver dag til jobb. Ofte er det de samme sjåførene. Og jeg har lagt merke til at han ene grisekjører ofte. Svinger raskt utav holdeplassene før feks. eldre har fått satt seg. Det er så vidt de holder balansen. I tillegg kjører han raskt inn i rundkjøringer, uten å ta hensyn til bilistene som allerede er i rundkjøringen. Flere har måtte bråstoppe. Dette er jo ikke bra. Det er en fare for både oss passasjerer og andre bilister når han kjører slik. Har tenkt å sende en mail til busselskapet om dette. Men hvordan skal jeg formulere meg? Og pleier man å få svar? Og vet noen om det faktisk blir tatt opp med sjåførene? Anonymkode: e9701...793
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Da hadde jeg registrert hvilke avganger han kjører over en tid, slik at busselskapet kan få bekreftet med loggen og vaktene til bussjåføren at du har lagt merke til dette over tid.Men det er vel bare å sende mail.Mest sannsynligvis får du bare et høflig svar av typen "Takk for din henvendelse, vi vil se på saken".Det viktigste er at du sier ifra. Anonymkode: c9c01...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå