Gjest 1111 Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Har tre katter i huset. for noen dager siden ble den ene kattungen forkjøla, og idag ble den andre kattungen forkjøla, den også. spesielt den minste går rundt og nyser hele tiden. når hun sover og når hun maler lager nesa hennes surklelyder, som om den er veldig tett. er det noe jeg kan gjøre for dem? eller skal jeg bare gå og vente til det går over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Huff da. har kattene blitt friske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Forkjølelse hos katter er som forkjølelse hos mennesker. Man må bare vente til det går over. Det man kan gjøre er å holde pus inne en stund, iallfall om natta. Så forkjølelsen ikke blir til lungebetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Stakkars kattungene! Forkjølelse er ikke morro for kattene. I tillegg er dette en ganske lumsk sykdom som fort kan føre til øyekatarr og ørebetennelse hos kattungene. Min katt ble også forkjølet i 3-4 mnd alderen og da vi tok han til vetrinæren hadde han fått øyekatar og ørebetennelse! Måtte på antibiotikakur, men da gikk det ganske raskt at han ble frisk igjen. Synes du bør ta kontakt med vetrinær hvis de ikke blir bedre i løpet av noen få dager. Øyekatarr vil du raskt oppdage, siden de da vil få gul/grønn gugge, men ørebetennelse kan være vanskelig. god bedring til pusene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå