AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg har opprettet digital postkasse. En av de viktigste grunnene var at jeg ville motta utbetalingsslipper fra NAV digitalt i stedet for på papir. Det er noen måneder siden, men jeg får likevel bare utbetalingsslipper fysisk i posten. Inne i digipost ser jeg ikke at det er noe spesielt jeg skal gjøre heller med diverse innstillinger. Og NAV reklamerer med at man kan bruke digipost til nettopp dette. Er det noen som vet hvor problemet ligger? Eller er det bare at digipost er egentlig ubrukelig? Takknemlig for hjelp. Anonymkode: c7499...fed
SunnivaOslo Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Kanskje du heller burde ta kontakt med Postens kundeservice? Tror nok de kan hjelpe deg mer enn her inne☺📮📮📞
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Kanskje du heller burde ta kontakt med Postens kundeservice? Tror nok de kan hjelpe deg mer enn her inne☺📮📮📞jeg er i utlandet og håpet derfor noen her hadde peiling. Anonymkode: c7499...fed
SunnivaOslo Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 jeg er i utlandet og håpet derfor noen her hadde peiling. Anonymkode: c7499...feddu kan vel fremdeles sende dem en Mail selvom du er I utlandet?☺
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 du kan vel fremdeles sende dem en Mail selvom du er I utlandet?☺men herregud.... Jeg spør om noen her inne har vært borti det samme. Du kan vel la være å svare hvis du ikke vet det selv! Anonymkode: c7499...fed
SunnivaOslo Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 men herregud.... Jeg spør om noen her inne har vært borti det samme. Du kan vel la være å svare hvis du ikke vet det selv! Anonymkode: c7499...fedHva er vitsen med å bli så sur? Jeg skriver at du bør kontakte kundeservice da de nok kan hjelpe deg. Jeg kan ikke akkurat se at det er noen som skriver innlegg her med hjelp til ditt problem så du skjønner vel selv at det ikke er noe hjelp å få? Men greit det,fortsett å lure på hva du skal gjøre istedenfor å få hjelp du,sikkert smart det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå