Gå til innhold

Er sjekkereplikker turn-off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faller du for sjekkereplikker?

For eksempel denne. 

- Hey cutie, are you living on a chicken farm?

- LOL, no. Why?

- Because you sure as hell know how to raise a cock.

Anonymkode: b7044...47f

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg ville stusset hvis en nordmann fôret meg med engelske sjekkereplikker i Norge. 

Skrevet

Turn-off. Foretrekker et normalt "hei".

Skrevet

Krampaktige blødmer og idiotiske replikker er turn-off så det holder. Det må i alle fall mye mer sjarme og intelligens til enn den i hovedinnlegget. 

Anonymkode: fd1de...9ba

• Liker 3
Skrevet

Man kommer langt med et "hei"... Det er ikke ofte jeg har fått servert sjekkereplikker, men de få gangene det har skjedd så har det ikke vært en suksess. 

Skrevet

Turn-off. Foretrekker et normalt "hei".

Rart, fordi på mange av profilene står det "Jeg svarer ikke på kjedelige henvendelser som "hei" og "hva skjer?""

Hva skal man liksom svare når noen bare sier hei?

• Liker 2
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Sjekke replikker fungerer, men det finnes ikke en som fungerer på alle....

Skrevet

Rart, fordi på mange av profilene står det "Jeg svarer ikke på kjedelige henvendelser som "hei" og "hva skjer?""

Da skriver en et spørsmål relatert til det en har sett i profilen. DET har derimot større suksess, gitt at en liker utseende også.

• Liker 1
Skrevet

Turn off

Anonymkode: c130d...688

Skrevet

:kvalm:til sjekkereplikken i hovedinnlegget

Skrevet

Dersom man skal bruke en sjekkereplikk med hell, så krever det så mye sjarm at det hadde funket like bra uten noe bestemt replikk. Den sjekkereplikken i HI var bare helt pinlig.. Men et kompliment av typen "likte skoene dine" blir aldri helt feil.

Skrevet (endret)

Jeg synes den type sjekkereplikker er morsomt, men de må være litt originale og levert av noen med komisk talent og glimt i øyet. 

Så det er kanskje ikke helt optimalt for nettdating, ironi og internett er som kjent en dårlig kombinasjon.

Du kan isåfall prøve å kombinere det med de andre tipsene her, lag en (humoristisk) sjekkereplikk basert på noe på profilen. Det er en sånn greie som fungerer med riktig dame dersom du faktisk er en kreativ og morsom person, men som blir helt sinnsykt platt og pinlig om du ikke er det. 

Og lag den for herrens skyld på norsk ;)

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Vil du virkelig skrive til noen som er så high maintenance at de ikke synes "hei" er godt nok? Jeg svarer gjerne på "hei" og "hva skjer?" siden jeg anser det som helt fine måter å starte en samtale på, men etter det må det helst komme litt magi for å få mer enn høflige svar. 

Anonymkode: 139f9...e02

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Sjekkereplikker kan funke om det er åpenbart at man bruker de på gøy :P Det kan lage en god latter for begge :) Sikkert smart å holde seg unna seksuelle sjekkereplikker som omhandler cock og sånt tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...