Gå til innhold

Feil med Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått flere notifications i det siste om matcher og tinder-meldinger, men når jeg går inn i appen kan jeg ikke se noe. Er det en feil med Tinder, eller har det en annen forklaring? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever det samme, pleier å være bots som tinder sletter. Bots har som oftest unorske navn samt om det er oppgitt snapchat/instagram så er brukernavnene ofte forskjellige fra tindernavnet, type hun heter sarah på tinder, men instagramen hennes er Invild88.

Anonymkode: 06a16...629

Skrevet

Opplever det samme, pleier å være bots som tinder sletter. Bots har som oftest unorske navn samt om det er oppgitt snapchat/instagram så er brukernavnene ofte forskjellige fra tindernavnet, type hun heter sarah på tinder, men instagramen hennes er Invild88.

Anonymkode: 06a16...629

OK, men ltt rart at de blir slettet etter så kort tid? Det har typisk bare vært snakk om 15-60 minutter fra jeg har fått notifications til jeg har gått inn i appen og sjekket. 

Skrevet

Er du mann eller dame? Er du mann så har du sannsynligvis fått match med sexboter. Disse forsvinner som regel av seg selv om man ikke svarer dem. Sjeldent de blir i mer enn en time hos meg. 

• Liker 1
Skrevet

Det har vært enormt mye bots i det siste ja.. men du luker jo de raskt ut før du matcher med dem.

De matcher jo med alle.. så når noen sender en rapportering på de, så forsvinner de fra både deg og andre i løpet av få minutter antakeligvis.

Du skjønner greia når det er en dritsøt 25 åring med Sør-Amerikansk latinoutseende, på stranda i Acapulco iført en minibikini som heter Zuna, og gjerne skriver: "Jeg er ei guttejente fra Telemark", og som har en snapchatprofil hvor hun heter "trulte89". Hun kan du nok trygt dra til venstre, uten å risikere å miste drømmedama ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...