AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg skal til Paris nå i helgen. Jeg har gledet meg i månedsvis, men nå har terroraksjonene lagt en viss demper på entusiasmen. Flere har spurt meg om jeg virkelig har tenkt å gjennomføre turen nå, og det har jeg tenkt. Men jeg blir jo usikker når folk spør. Hva ville du gjort, reist eller avlyst turen? Anonymkode: b8846...335
Sheltay Retrac Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Jeg tror jeg hadde utsatt den litt dersom jeg fikk igjen på forsikringen eller kunne avbestille uten for mye tap. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Jeg ville reist og kost meg:) Anonymkode: cbfcd...bf9 2
Rosalie Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde utsatt den. Ikke av frykt for at det skulle skje noe, men fordi deler av byen garantert kommer til å være avsperret enda. Det vil sikkert være mer synlig politi på flyplass, metro og i gatene, men det hadde jeg ikke brydd meg om. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Jeg skal til Paris nå i helgen. Jeg har gledet meg i månedsvis, men nå har terroraksjonene lagt en viss demper på entusiasmen. Flere har spurt meg om jeg virkelig har tenkt å gjennomføre turen nå, og det har jeg tenkt. Men jeg blir jo usikker når folk spør. Hva ville du gjort, reist eller avlyst turen? Anonymkode: b8846...335Uff, trist for deg at terrorangrep skulle legge demper på entusiasmen din. Anonymkode: 3c6aa...588 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Flyr du norwegian får du endret billett Anonymkode: 960e5...d7d
Jens Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Får du noe glede av å tusle rundt i ett folketomt Paris nå da, som lukter død og fordervelse......Hadde ikke akkurat tenkt at det var så veldig hyggelig. 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Uff, trist for deg at terrorangrep skulle legge demper på entusiasmen din.Anonymkode: 3c6aa...588Ja, det er det ENESTE jeg har hatt i tankene siden fredag, hvordan det skal gå med MEG og MIN Paris-tur... Anonymkode: b8846...335 4
Labyrint Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde reist !IS prøver å skremme, så det beste er å leve som vanlig- vi kan ikke la dem vinne! 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde også reist. Ting begynner å åpne igjen der nå. Det er nok en veldig spesiell stemning i byen nå, men at det "lukter død og fordervelse" er så klart en overdrivelse. Anonymkode: 3c7d3...5fb
Serafina. Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Jeg antar du har fulgt med på utviklingen i Paris og fått med deg det som har skjedd der i dag. Jeg hadde booket om turen når det er sånn som nå, men den tanken har vel slått deg allerede, TS. 1
Gjest Magnifiq Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Jeg hadde booket om, og tatt turen litt seinere.Alt av serverdigheter og slikt er jo stengt.
Gjest Dwight Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Jeg er litt delt. Jeg har vært i paris veldig mange ganger, og sett hva som går ann å se. Jeg kunne tenkt meg å reist ned for å se hvordan det så ut og føle det "mer på kroppen". Det er tragisk det som skjedde, men vil ikke la frykten stoppe meg og ønsker å møte den ansikt til ansikt. Hadde jeg derimot ikke vært i paris før så hadde jeg nok utsatt det hvis jeg fikk igjen på forsikringen.
Gjest SykkelJenny Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Jeg har mistet totalt lysten på å reise I disse tider.Elsker vanligvis storbyferier og Paris er en by jeg har utrolig gode minner fra - men nå hadde en tur der (eller til en annen storby) vært uaktuelt.
Vattenflaska Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Hadde ikke reist.Mange steder som er avstengt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Hadde ikke reist.Mange steder som er avstengt.De fleste museer, butikker og annet har åpnet igjen. Men klart, det skal ikke så mye til før noe stenges. Jeg ville nok dratt. Flyttet jo ikke fra Oslo pga 22. juli. Man skal ha utrolig uflaks for å havne oppi noe sånt. Anonymkode: 3c7d3...5fb
Nøste~ Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Får du noe glede av å tusle rundt i ett folketomt Paris nå da, som lukter død og fordervelse......Hadde ikke akkurat tenkt at det var så veldig hyggelig.Lukter død og fordervelse faktisk ...
Vattenflaska Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 (endret) De fleste museer, butikker og annet har åpnet igjen. Men klart, det skal ikke så mye til før noe stenges. Jeg ville nok dratt. Flyttet jo ikke fra Oslo pga 22. juli. Man skal ha utrolig uflaks for å havne oppi noe sånt.Anonymkode: 3c7d3...5fbEn ting er jo nok å flytte. Hadde ikke flyttet fra Paris om jeg bodde der Men jeg vil nok ikke besøke Paris på en stund framgjennom.Er nok ikke verdens hyggeligste stemningen blant lokalbefolkningen akkurat nå heller. Mange som føler seg usikre, mange som sørger. Endret 18. november 2015 av karlakarl
hjertesukka Skrevet 18. november 2015 #20 Skrevet 18. november 2015 Ville heller ikke reist nå. Du havner sikkert ikke oppi noe, men likevel, stemningen og alt. Selv har jeg vært flere gg i Sharm el Sheikh, men kommer neppe til å dra dit mer. Har også mista lysten til å reise, som noen andre her sa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå