Pusebaby Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Dalimania fra Salvador Dali og Chance fra Chanel
Gjest MSR Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 Dior Addict er min absolutte favoritt. Var og testet den nye fra Dior i dag, Pure Poison. Vet ikke helt hva jeg synes, har dere noen formening om den?
Ylajali Skrevet 30. september 2004 #6 Skrevet 30. september 2004 Jeg er veldig glad i Angel fra Thierry Mugler og Hypnotic poison fra Dior. Ralph fra Ralph Lauren er også god. Prøvde pure poison men klarte liksom ikke å plassere den. Ble litt sånn mja, tja, njoa.
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Still av Jennifer Lopez. Den er bare helt fantastisk!! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2004 #9 Skrevet 1. oktober 2004 Still av Jennifer Lopez. Den er bare helt fantastisk!! :-)
Gjest Ethereal Skrevet 1. oktober 2004 #10 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg switcher mellom mange forskjellige, men enkelte favoritter har jeg. Evig favoritt: Donna Karan Cashmere Mist. Akkurat nå: Omnia fra Bvlgvari, og L'Instant fra Guerlain.
Minette Skrevet 1. oktober 2004 #12 Skrevet 1. oktober 2004 Dior Addict er min absolutte favoritt. Var og testet den nye fra Dior i dag' date=' Pure Poison. Vet ikke helt hva jeg synes, har dere noen formening om den?[/quote'] Jeg kjøpte Pure Poison. Liker den bedre og bedre, veldig god
glaciera Skrevet 1. oktober 2004 #16 Skrevet 1. oktober 2004 Chanels Allure og Lancômes Ô de Lancôme er evige favoritter.
kornelia84 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #17 Skrevet 1. oktober 2004 Så gøy at det er så UTROLIG forskjellige meninger om dette
Bauche Skrevet 1. oktober 2004 #18 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bruker "Laura", og finner ingen som jeg liker like godt, men jeg har også Boss woman (kjempegod den også), dalistyle og addiction fra dior og 212 fra carolina hererra. Ingen slår Laura. still til jennifer lopez lukter veldig godt når den har fått satt seg, men så innmari fælt akkurat når den blir sprayet på...(gammel-dame-lukt)
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2004 #19 Skrevet 2. oktober 2004 For øyeblikket: Angel innocent av Thierry Mugler
Gjest Chanda Skrevet 2. oktober 2004 #20 Skrevet 2. oktober 2004 I sommer kjøpte jeg meg en parfyme fra DKNY (Woman) - utrolig frisk og herlig :-) Ellers bruker jeg også Mademoselle fra Chanel - fin den og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå