Psilocybe Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg har kommet til stadiet hvor hjertet hamrer hardt i brystet, hele kroppen vibrerer intenst, svetten renner, jeg hyperventilerer kraftig og hele kroppen, men særlig nakken, er veldig stiv. Men jeg har ikke kommet meg videre. Hvordan gjør jeg det? Fikk sterk tørrhoste av all hyperventileringen i sted, så jeg måtte avbryte forsøket. Vil helst bare ha svar fra folk som faktisk vet hva de snakker om, altså folk som selv har projisert (i våken, edru tilstand).
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Hei! Ikke alltid jeg får det til, men dette er hva jeg lykkes med. Forholder meg rolig, venter til vibreringen gir seg og beveger så litt på armen min. Da kan jeg være løs. Lykke til! Anonymkode: a047b...7ef
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Hvordan får dere til dette? Jeg tror kun jeg har gjort dette mens jeg sover, men er ganske usikker. Anonymkode: f70e1...aaa
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Jeg er den anonyme som svarte først. Jeg har ikke gått rett fra våken tilstand til vibrering (fordi jeg ikke har tålmodighet til å prøve). For meg har den beste tilnærmingen vært å utforske bevisste drømmer-verdenen. Dette har ført til at jeg av og til lykkes med å 'vekke' meg selv, hvor jeg kjenner at jeg ligger i sengen, like bevisst som i våken tilstand, men med vibrering og lyder. Denne vibreringen øker i intensitet og etter hvert hender det at jeg klarer å rive meg løs (har dog kun hatt tre vellykkede opplevelser). Andre ganger blir hodet mitt som grøt og jeg sovner igjen og går inn i en drøm. Skulle ønske jeg hadde flere opplevelser, vil finne ut av om dette er ekte vare eller en annerledes drøm. Jobber med saken. Anonymkode: a047b...7ef
Psilocybe Skrevet 18. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2015 Hvordan får dere til dette? Jeg tror kun jeg har gjort dette mens jeg sover, men er ganske usikker.Anonymkode: f70e1...aaaJeg brukte bare denne: https://www.youtube.com/watch?v=kHMPxWoscXcPå første forsøk kom jeg til vibrasjonsstadiet rundt 25 minutter ute i videoen. Senere har jeg prøvd to-tre ganger, uten å komme så langt som til vibrasjonsstadiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå