AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg var i et forhold i ett år, det ble fort seriøst og var veldig seriøst helt til det ble slutt i begynnelsen av september. Det var leit at det ble slutt, men etter et par dager våknet jeg og innså hvor dårlig forholdet egentlig var og hvor glad jeg burde være for å ha blitt ferdig med det der og han. Etter det har jeg datet, en god del faktisk, og jeg har også fått kontakt med en tidligere bekjent. Vi fant tonen veldig fort og har et utrolig fint i hverandres selskap. Vi begynner å snakke om å definere/offentliggjøre forholdet, men jeg er litt redd hva andre/ekskjæresten vil tenke. Det er veldig fort, men jeg er veldig over eksen, og har lyst å begynne på nytt. Hva tenker dere? Anonymkode: a5fcc...5be
Gjest Holititten Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Hvis det føles rett for dere - gjør det. Ikke ta slike hensyn til andre når det kommer til din egen lykke.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 når hun sitter hjemme og ammer, er det fortsatt litt tidlig, ja.... Anonymkode: 02866...9f8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Sitter eksen hjemme å har en ammende kjæreste da?Enig med #1, så lenge du føler deg klar nå og tror dette vil vare så syns jeg ikke du trenger å ta noen hensyn til hva eksen vil tenke, men du trenger jo ikke nødvendigvis dytte det opp i ansiktet hans selvom dere forteller det til de nærmeste vennene dere omgås mest heller. Anonymkode: 2692b...d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå