Ayesh Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hei jeg hadde eggløsning 5 nov. 14 nov begynte jeg å spotte. Altså 9 dpo begynte jeg å spotte. Det kommer veldig veldig lite og er bare brun utflod. Temperaturen gikk opp rett etter eggløsning. Skal den ikke synke når jeg begynner å spotte?
Gjest Gjest_Idja Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Den trenger ikke synke pga spotting, nei. Hvorfor skulle den det? Spotting trenger ikke bety noe som helst... 2
Ayesh Skrevet 16. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2015 Den trenger ikke synke pga spotting, nei. Hvorfor skulle den det? Spotting trenger ikke bety noe som helst... Fordi jeg tenkte at det er mensen som har kommet så da burde temperaturen også synke. Men den brunlige utfloden hadde jeg lørdag og søndag kom ingen ting i dag
Gjest Gjest_Idja Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Fordi jeg tenkte at det er mensen som har kommet så da burde temperaturen også synke. Men den brunlige utfloden hadde jeg lørdag og søndag kom ingen ting i dagMen spotting er ikke mens.
Ayesh Skrevet 16. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2015 Men spotting er ikke mens. ok. Er det normalt å spotte så tidlig
Gjest Gjest_Idja Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Spotting er normalt når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå