Gå til innhold

hvilken farge på strømpene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest klesnerden

Uff, jeg er helt håpløs når det gjelder å kle meg, som en annen sa "jeg vil ha besøk av motepoletiet"

Jeg har nå kjøpt meg lyse støvletter, for det syns jeg er fint, men sa fant jeg ut at det kanskje var finest med lyse eller fargede skjørt til.....(ikke sorte og mørke) men hvordan strømper bør jeg da ha? Skal man gå med hvilt eller svarte..............(må vel legge til at jeg ikke er typen som liker sjokkrosa, stripetet strømper o.l)

dere må tro meg, jeg er helt dum når det gjelder å kle meg :oops: , og jeg ser ikke hva som passer sammen.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på klesstilen....

Jeg kler meg mye i bomull, lin og slike stoffer, gjerne lyse farger. Da har jeg stort sett solbrune strømper. Om vinteren når det er kaldt, går jeg gjerne for beige eller eggeskallfarvede i en tykkere variant, bomull eller ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

du må tenke p å hva slags farger du kler, samt hva slags farge du har på overdelen!

prøv f. eks en pastellfarget overdel, lystblått skjørt, samme farge på strømpebuksen som på overdelen, og så støvler i samme farge som på skjørtet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klesnerden

Jeg har lett etter eggeskallfargede strømper i dag. (eggeskall er det samme som jeg vil kalle offwhite...elller???) men jeg finner ikke det noen steder. Som sagt har jeg ikke så lyst på alt for mye farger på strømpene, og vil nok helst ha en litt mer "kjedelig" stil. Men jeg vil jo ikke ligne på bestmor heller.

Noen som vet hvor jeg finner eggeskallfargede strømper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykke, hvite strømpebukser er ikke lett å få tak i! Mulig det er helt, helt ut. :ler: Jeg fant naturhvit ullstrømpebukse på KappAhl (tror jeg) i fjor vinter, men noen andre steder kan jeg ikke huske å ha sett. H&M, som ellers har strømpebukser i alle tenkelige farger, har aldri hvite i annet enn barnestørrelser. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"virvel: H&M, som ellers har strømpebukser i alle tenkelige farger, har aldri hvite i annet enn barnestørrelser".

feil!! hehe! jeg kjøpte ull-strømpebukse i vinter i hvit! :) de har hatt flere hvite strømpebukser i sommer også (også noen som er litt tykke).. har et par her i skuffen :) tror også h&m har offwhite strømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...