Gå til innhold

Voksne kvinner har dårlige tinderprofiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 30 som nettopp har fått meg tinder. Har tidligere sett på lillebroen min sin tinderprofil og der har det alltid vært mange fine damer, mens når jeg ser på min egen så er det nesten ingen jeg synes er fine.  Er det tilfeldig eller er kvinner på rundt 30 dårligere til å legge ut gode bilder enn de på 20?

Anonymkode: 2a936...739

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Det er vel ikke akkurat kjernefysikk at 20-åringene er heitere enn oss gamlisene. Kom dette som et sjokk på deg? :P

Skrevet

Gjetter at det er både og. Aldri brukt tinder selv, men etter hvert som jeg nærmer meg 30 er jeg mer opptatt av hvordan jeg fremstår og hva slags folk jeg risikerer å tiltrekke meg. Vil ikke legge ut noe typisk overpynta, redigert bilde hvor jeg bare fremstår som en bimbo i mengden (fort gjort når man er blond og barmfager), for jeg er ikke interessert i de som tiltrekkes av sånt. Vil heller vise meg, om enn mindre shina versjon. Dog urealistisk situasjon siden jeg aldri ville brukt tinder, nettopp fordi jeg har inntrykk av at det er en overflatisk sexdateapp som tiltrekker feil folk. No offence. Jeg synes likevel det høres rart ut at det ikke er noen du synes er fine..kan det være at du er litt vel glad i fjortisutseendet? Utvide horisonten?

Anonymkode: 73b45...183

• Liker 5
Skrevet

Det er vel ikke akkurat kjernefysikk at 20-åringene er heitere enn oss gamlisene. Kom dette som et sjokk på deg? :P

Nå er gutta i 30-årene mye heitere enn gutta i 20-åra. Mens menn i 40-åra er til å grine av. 

Synd om det bare er damer i 20-åra dere menn liker. Men sånn er det vel bare. Så datingmarkedet er for 30-årige menn og 20-årige babes :P

Anonymkode: ceb30...672

Skrevet

Nå er ikke jeg på Tinder,men andre datingsider.Jeg er opptatt av å se bra ut på bildene jeg legger ut,men de skal vise meg slik jeg faktisk ser ut i virkeligheten.Tror mange blir mer opptatt av dette ettersom de blir eldre.Så kan gutta som kun ser etter glansbilder lete videre andre steder.Er forresten svært mye dårlige bilder blant menn i 30-40 årene også.

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi unge jenter ofte retusjerer bildene og doller seg svært opp, mens voksne kvinner er mer naturlige og bruker ikke tid på å retusjere hver lille rynke.

• Liker 5
Skrevet

Har inntrykk at at an rekke av de yngste galdelig framstiller seg på en måte jeg ikke ville funnet på. Jeg er mer opptatt av å vise et realistisk bilde av meg selv, enn å fremstå som en eller annen "kom å ta meg dukke".

Anonymkode: b9e00...27e

Skrevet

Jeg er en mann på 30 som nettopp har fått meg tinder. Har tidligere sett på lillebroen min sin tinderprofil og der har det alltid vært mange fine damer, mens når jeg ser på min egen så er det nesten ingen jeg synes er fine.  Er det tilfeldig eller er kvinner på rundt 30 dårligere til å legge ut gode bilder enn de på 20?

Jeg er 35 og har satt Tinder til å filtrere ut alderen 26-43. Jeg synes det er mye fine damer der. Tror det er øya dine det er noe galt med 😜. Husk at du blir eldre selv også da 😉. 

Skrevet

Det er fordi unge jenter ofte retusjerer bildene og doller seg svært opp, mens voksne kvinner er mer naturlige og bruker ikke tid på å retusjere hver lille rynke.

Dette. I tillegg til at vi som er eldre ikke har vokst opp med å promotere oss selv på face, insta og snap fra vi var 14, så vi har ikke "the perfect pose" like instinktivt inne. 

Anonymkode: 562b8...0bf

• Liker 2
Skrevet

Takker for svar.

TS

Skrevet

Tinder går også for å være litt useriøst. Kvinner over 30 er gjerne ute etter seriøse og varige forhold, og da er Sukker eller Møteplassen mer aktuell. Mulig du finner flere der.

Anonymkode: 2c5e0...a68

Skrevet

Jeg er egentlig litt enig. Ikke fordi de litt eldre er fysisk mindre tiltrekkende, da. Det virker vel heller litt som om veldig mange når de kommer over en viss alder slutter å være kreative i både profiltekst, bilder og personlig stil, og blir "som alle andre". Mulig det er et behov for å virke voksen eller passe inn i forventede normer hos arbeidsgivere, sannelig om jeg vet. Jevnt over har jeg inntrykk av at Starbucks, tigerbilder, fjelltopper, vinglass og fallskjermer er mer utbredt hos de på 30+ enn de under.

Og ja, det gjelder menn og. Har kikket litt på venninners Tinder-greier, og det er mange fyrer med samme sveisen og kjedelige klær, gjerne med solbriller, i eller foran biler, på fjelltopper, etc.

Gjest Raindrops
Skrevet

Og ja, det gjelder menn og. Har kikket litt på venninners Tinder-greier, og det er mange fyrer med samme sveisen og kjedelige klær, gjerne med solbriller, i eller foran biler, på fjelltopper, etc.

Menn under 30 er ikke noe bedre synes jeg. Her står de på hendene foran bassenget i baris, klapper neddopa tigere og løver på "safari", selfies sammen med mørkhudede barn, og selvfølgelig det obligatoriske "se jeg fant veien opp til en fjelltopp!", bonuspoeng hvis det fortsatt er snø. Kan sveipe forbi 50 slike på rad. :ler: 

Skrevet

Menn under 30 er ikke noe bedre synes jeg. Her står de på hendene foran bassenget i baris, klapper neddopa tigere og løver på "safari", selfies sammen med mørkhudede barn, og selvfølgelig det obligatoriske "se jeg fant veien opp til en fjelltopp!", bonuspoeng hvis det fortsatt er snø. Kan sveipe forbi 50 slike på rad. :ler: 

Selfies med barn går rett til venstre, uten unntak. Jeg driter i hvem sin unge det er, det tar seg bare ikke ut. 

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Selfies med barn går rett til venstre, uten unntak. Jeg driter i hvem sin unge det er, det tar seg bare ikke ut. 

Enig. Jeg går ut ifra at de enten har barn selv eller prøver å sanke sympatipoeng med å se ut som en familiemann som tar selfies med onkelunger. Begge deler er venstresveip for meg.

Skrevet

Helt enig i det med barn. Et barn har absolutt ingenting å gjøre på en dating-app.  

Anonymkode: 315c2...afd

Gjest Badebuksa
Skrevet

Kanskje du foretrekker ungpiker da vøttø?

Skrevet

Kanskje du foretrekker ungpiker da vøttø?

Har du møtt noen av de ungjente vil du straks se at de ser helt annerledes ut in RL.

De retusjerer og endrer på lyset og tar bilde i vinkler der de tar seg best mulig ut.

Møter du derimot ei litt eldre jente, vil du se at de er naturlige og likner på profilbilde sitt.

Fake bilder er bare å lure seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...