AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg har nylig brutt med samboer gjennom 4 år. Det har vært vonde år med mye svik, og det siste året gikk jeg vel gjennom en slags sorg. Det er litt over en måned siden han flyttet ut.Jeg har nå snakket med en mann på tinder siden torsdag. Han er alt jeg noen gang har lett etter, og vi har sinnssykt mye til felles. Jeg var ærlig og fortalte om at jeg var nysingel og litt "fragile" etter bruddet. Han forstod, og sa han respekterte. Likevel, så kjenner jeg at jeg virkelig har lyst til å treffe denne fyren. Over en kopp kakao, over en bolle pasta, you name it. Noe helt casual, bare for å treffe nye folk. I tillegg så likte jeg denne fyren, og han er så.. Normal og A4. Er det dumt å treffes riktig enda? Jeg har jo gitt beskjed om at jeg fortsatt er litt "skjør". Dere på forumet som har fulgt meg vet nok hvem jeg er og litt om historien min. Men jeg velger å ta denne som anonym. Trenger virkelig råd. Anonymkode: d0d50...87c
Gjest incognita Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Skjønner hvem du er og JA!! Klart du skal på date. Det trenger du nå!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Skjønner hvem du er og JA!! Klart du skal på date. Det trenger du nå! Uff, mener du det? Kanskje jeg burde gi det en uke eller to i alle fall. Han har jo gitt uttrykk for at han har vært singel lenge, og kan godt vente en liten stund til, til jeg føler meg klar... Anonymkode: d0d50...87c
Gjest incognita Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Uff, mener du det? Kanskje jeg burde gi det en uke eller to i alle fall. Han har jo gitt uttrykk for at han har vært singel lenge, og kan godt vente en liten stund til, til jeg føler meg klar... Anonymkode: d0d50...87cFøler du deg ikke klar, så er du ikke klar. Men ikke vent fordi du føler du ikke burde være klar! Du er klar for en uforpliktende date når du føler at du er det!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Føler du deg ikke klar, så er du ikke klar. Men ikke vent fordi du føler du ikke burde være klar! Du er klar for en uforpliktende date når du føler at du er det! Samtidig så føler jeg meg ikke 110% ferdig med eks heller. Men jeg må jo gjøre noe for å få fingeren ut å komme meg videre. Tenker at så lenge jeg er helt ærlig med han tinder-mannen, så sårer jeg i alle fall ingen om jeg nå bestemmer meg for å treffe han... Anonymkode: d0d50...87c 1
Gjest incognita Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Samtidig så føler jeg meg ikke 110% ferdig med eks heller. Men jeg må jo gjøre noe for å få fingeren ut å komme meg videre. Tenker at så lenge jeg er helt ærlig med han tinder-mannen, så sårer jeg i alle fall ingen om jeg nå bestemmer meg for å treffe han... Anonymkode: d0d50...87cEnig, så lenge du er ærlig hele veien er det helt innafor. Heier på deg!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Enig, så lenge du er ærlig hele veien er det helt innafor. Heier på deg! Takk, fine du Jeg får heie litt på meg selv også. På tide etter alle disse årene Anonymkode: d0d50...87c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Ja, spør om han vil ta en uforpliktende kaffe. Anonymkode: 47497...836 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Av respekt for han du møter: Ikke dra på date med mindre du har kommet over eksen. Anonymkode: 1d51a...dd9 1
Gjest Spiderman Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Hvis du tror du klarer å dra på date og unngå å prate om eksen så er det bare å dra IMO
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Hvis du tror du klarer å dra på date og unngå å prate om eksen så er det bare å dra IMO Ingen vil ha en kjæreste som fantaserer om eksen. Så lenge du tenker på eksen så er du ikke klar for å gå inn i et nytt forhold. Det sies at for hver måned et forhold varer, så vil det ta en halv måned før du er klar for å gå inn i et nytt. Så hvis du var sammen med eksen i ett år, så gi det seks måneder. Da bør du være over han, og klart til å treffe nye. Anonymkode: 1d51a...dd9
Prebs Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Ingen vil ha en kjæreste som fantaserer om eksen. Så lenge du tenker på eksen så er du ikke klar for å gå inn i et nytt forhold. Det sies at for hver måned et forhold varer, så vil det ta en halv måned før du er klar for å gå inn i et nytt. Så hvis du var sammen med eksen i ett år, så gi det seks måneder. Da bør du være over han, og klart til å treffe nye. Anonymkode: 1d51a...dd9Hvor lenge må jeg vente da frøken om jeg tør å spørre? Var 10 år i forhold.... Kjenner at jeg er spent på svar:-P
Gjest 2JZ Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Synes du skal gå jeg. Det er jo helt uforpliktende med en date, hvert fall første. Vær klar over at det er mange luringer på tinder, selv om det selvfølgelig ikke trenger å være det i ditt tilfelle. Tenker på intensjonene og det faktum at 70% av de som har tinder har kjæreste. Men det er uansett gøy å møte nye mennesker og spesielt date, så lykke til.
Gjest incognita Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 Synes du skal gå jeg. Det er jo helt uforpliktende med en date, hvert fall første. Vær klar over at det er mange luringer på tinder, selv om det selvfølgelig ikke trenger å være det i ditt tilfelle. Tenker på intensjonene og det faktum at 70% av de som har tinder har kjæreste. Men det er uansett gøy å møte nye mennesker og spesielt date, så lykke til.70% av tinderbrukerne har kjæreste? ..kilde på dette?
Gjest 2JZ Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 70% av tinderbrukerne har kjæreste? ..kilde på dette?Nei, for det er noen mnd siden jeg leste det, men det var i en nettavis eller blad. Vet du hva, det høres vilt ut, men jeg er heller ikke overrasket da jeg har kommet over flere der inne som jeg kjenner og vet har dame + menn jeg har matchet med har vist seg å ha dame. Syke greier.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Jeg har kun én motforestilling, og det gjelder dette: "Han er alt jeg noen gang har lett etter, og vi har sinnssykt mye til felles." At du allerede nå sier at han er "alt du noen gang har lett etter" tyder på litt emosjonell umodenhet etter min mening, og du må være litt forsiktig så du ikke kaster deg på hue og ræva inn i noe uten å tenke deg om. Men for all den, bare gir ned forventningene dine litt, ta en edru-pille, og gå på date. Og kos deg! Anonymkode: be3f7...bdc
Gjest Skrevet 16. november 2015 #17 Skrevet 16. november 2015 (...) det faktum at 70% av de som har tinder har kjæreste.Haha! Nei!HAHA, 70%! Ja, det skulle tatt seg ut..
Gjest incognita Skrevet 16. november 2015 #18 Skrevet 16. november 2015 Nei, for det er noen mnd siden jeg leste det, men det var i en nettavis eller blad. Vet du hva, det høres vilt ut, men jeg er heller ikke overrasket da jeg har kommet over flere der inne som jeg kjenner og vet har dame + menn jeg har matchet med har vist seg å ha dame. Syke greier. 5% kanskje.. 10% kanskje. Ikke 70%. Den kjøper jeg ikke.
Gjest salesi Skrevet 16. november 2015 #19 Skrevet 16. november 2015 En date trenger ikke bety stort, og så lenge du føler deg klar for det så synes jeg du skal gå for det. Om ting føles feil så er det ikke verre enn å si i fra at du rett og slett ikke er klar.. Det er ingen fasit over hvor lenge man sørger etter et brudd, og man må nesten bare gå etter sin egen magefølelse. Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #20 Skrevet 16. november 2015 En date trenger ikke bety stort, og så lenge du føler deg klar for det så synes jeg du skal gå for det. Om ting føles feil så er det ikke verre enn å si i fra at du rett og slett ikke er klar.. Det er ingen fasit over hvor lenge man sørger etter et brudd, og man må nesten bare gå etter sin egen magefølelse. Masse lykke til! Enig i dette.Si at du gjerne vil treffe han, men uten forventninger om noe mer Ikke ta det så høytidelig! Anonymkode: 29f4c...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå