Mr.Me Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 (endret) Hei,Jeg skal tjene meg opp litt kjærestepoeng neste måned, og holder derfor på å lage en julekalender til dama(samboer). Den siste gaven i kalenderen, altså den 24. des, så hadde jeg tenkt at hun skulle få et nytt sett med sminkekoster. Dette er jo ikke akkurat mitt spesialfelt, så derfor spør jeg dere ydmykt om gode råd Har googlet litt og funnet bl.a. disse to: 1. http://sminkekoster.no/anbefalinger/julegavetips/colorshine-blomstrete-sett-sminkekoster?sort=p.price&order=ASC2. http://sminkekoster.no/anbefalinger/julegavetips/20-sminkekoster-sett-sort-hvit-rute?sort=p.price&order=ASCEr det bra greier, eller må jeg legge mer kroner på bordet for å få noe som er godkjent?Jeg ser også at det er 12 koster i det ene settet og 20(!!) i det andre. Er det egentlig nødvendig med 20? Endret 16. november 2015 av Mr.Me
Honey Dew Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Den siste var jo kjempefin. Heldige kjæresten din
Mr.Me Skrevet 16. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2015 (endret) Skulle slette dette innlegget her, men det gikk ikke. Endret 16. november 2015 av Mr.Me Feil
Mr.Me Skrevet 16. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2015 Honey Dew: Så du ville heller hatt det settet med 20 istedet for det med 12? Det blir ikke for stort og upraktisk?Kratt: Ja, 12 må da være nok? Haha
Gjest 123Sol Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Jepp, og hun har jo sikkert noen fra før, så. Gå for tolv du Og så snill du er!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Enig at 12 børster holder. Men hvis jeg skulle kjøpt børster til noen og brukt såpass mye penger på det ville jeg heller kjøpt noe fra et merke der jeg visste at jeg fikk børster med god kvalitet, som for eksempel Zoeva eller Mac. Anonymkode: 94342...ea2 1
Mr.Me Skrevet 16. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2015 Jepp, og hun har jo sikkert noen fra før, så. Gå for tolv du Og så snill du er! Sant. Det har du helt rett i Jeg prøver bare å være litt snill tilbake.Enig at 12 børster holder. Men hvis jeg skulle kjøpt børster til noen og brukt såpass mye penger på det ville jeg heller kjøpt noe fra et merke der jeg visste at jeg fikk børster med god kvalitet, som for eksempel Zoeva eller Mac.Anonymkode: 94342...ea2Ok, men da trenger jeg mer hjelp. Jeg klarer ikke å velge ut forskjellige typer av disse børstene. Dette er jo helt gresk for meg.Ingen som vet om et bra "ferdigsett"?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Sant. Det har du helt rett i Jeg prøver bare å være litt snill tilbake.Ok, men da trenger jeg mer hjelp. Jeg klarer ikke å velge ut forskjellige typer av disse børstene. Dette er jo helt gresk for meg.Ingen som vet om et bra "ferdigsett"? Douglas.no selger sett med Zoeva børster i alle fall. Hvis du bestiller fra siden deres kan det være lurt å registrere seg først, tror de sender ut rabattkuponger til nye kunder. I alle fall fikk jeg det første gang jeg bestilte noe derfra. Anonymkode: 94342...ea2
Mr.Me Skrevet 16. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2015 Hmm.. Ok. Så hvis vi sier et sett med Zoeva børster til 5-600ish, hva bør jeg gå for?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Hmm.. Ok. Så hvis vi sier et sett med Zoeva børster til 5-600ish, hva bør jeg gå for?Det spørs jo litt hva hun bruker av børster, jeg syns liksom jeg aldri har nok børster til øyesminke og at jeg har mye mer enn nødvendig av større børster til ansiktet. Jeg har dette settet og er utrolig fornøyd, men hvis du vil ha et med børster til ansikt i tillegg er dette settet bra. Som sagt, det spørs jo litt hva hun trenger, men det siste settet ligner mer på de du så på i utgangspunktet. Anonymkode: 94342...ea2
Bullet Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Jeg er enormt sminkeinteressert og er SVÆRT fornøyd med Zoeva sine børster. De er fantastiske. Vet ikke hvor mye penger du vil legge i det, men tenker at dette er det absolutt beste settet: https://www.douglas.no/douglas/Makeup-Koster-Sminkekoster-sett-Zoeva-Sett-Luxe-Prime-Set_product_3001001790.html Det settet her inneholder de beste børstene, spesielt de til øyesminke. Var det første settet jeg kjøpte og som gjorde at jeg måtte skaffe meg enda flere børster, hehe. Du er en snill kar altså, good job!
koko458 Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Må det være et sett? vet Mac kom ut med julesminkekoste sett til ca 600kr, men disse er kortere og reiseversjon. Ellers har Sigma, Morphe (obs, du får toll) Zoeva og Mac gode børster. Vis jeg skulle valgt børster for zoeva til et helt ansikt ville jeg valgt 104, 224, 234, 127, 230, 128 for meg ville disse vært nødvendige, men er alt etter hvor mye hun sminker seg. https://www.douglas.no/douglas/search.html?query=zoeva&page=1&pageSize=100&sortAsc=0&sourceRef=S-v4u3tcS&filterCategoryPathROOT=Makeup&filterCategoryPathROOT%2FMakeup=Koster&filterSource=a_productsAv sett ville jeg nok valgt dette: https://www.douglas.no/douglas/Makeup-Koster-Sminkekoster sett-Zoeva-Ansikt-Classic-Brush-Set_productbrand_3001001784.html?sourceRef=H7Wii09P0
Mr.Me Skrevet 16. november 2015 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2015 Det spørs jo litt hva hun bruker av børster, jeg syns liksom jeg aldri har nok børster til øyesminke og at jeg har mye mer enn nødvendig av større børster til ansiktet. Jeg har dette settet og er utrolig fornøyd, men hvis du vil ha et med børster til ansikt i tillegg er dette settet bra. Som sagt, det spørs jo litt hva hun trenger, men det siste settet ligner mer på de du så på i utgangspunktet. Anonymkode: 94342...ea2Jeg vet ærlig talt ikke hva hun trenger av børster, jeg har bare plukket opp at hun ønsker seg nye sminkebørster. Tusen takk!Jeg er enormt sminkeinteressert og er SVÆRT fornøyd med Zoeva sine børster. De er fantastiske. Vet ikke hvor mye penger du vil legge i det, men tenker at dette er det absolutt beste settet: https://www.douglas.no/douglas/Makeup-Koster-Sminkekoster-sett-Zoeva-Sett-Luxe-Prime-Set_product_3001001790.html Det settet her inneholder de beste børstene, spesielt de til øyesminke. Var det første settet jeg kjøpte og som gjorde at jeg måtte skaffe meg enda flere børster, hehe. Du er en snill kar altså, good job! Flott! Da går jeg for det settet der. Tusen takk!Må det være et sett? vet Mac kom ut med julesminkekoste sett til ca 600kr, men disse er kortere og reiseversjon. Ellers har Sigma, Morphe (obs, du får toll) Zoeva og Mac gode børster. Vis jeg skulle valgt børster for zoeva til et helt ansikt ville jeg valgt 104, 224, 234, 127, 230, 128 for meg ville disse vært nødvendige, men er alt etter hvor mye hun sminker seg. https://www.douglas.no/douglas/search.html?query=zoeva&page=1&pageSize=100&sortAsc=0&sourceRef=S-v4u3tcS&filterCategoryPathROOT=Makeup&filterCategoryPathROOT%2FMakeup=Koster&filterSource=a_productsAv sett ville jeg nok valgt dette: https://www.douglas.no/douglas/Makeup-Koster-Sminkekoster sett-Zoeva-Ansikt-Classic-Brush-Set_productbrand_3001001784.html?sourceRef=H7Wii09P0 Det må nok sikkert ikke være et sett, men ettersom jeg ikke har den villeste anelse om hva hun trenger eller ei så velger jeg noe som helgarderer meg litt, hehe..Tusen takk, alle sammen! Raske og seriøse svar setter jeg stor pris på. Det blir til at jeg går for det settet Bullet linket til, så håper jeg at hun blir fornøyd med det Jeg var jammen ikke akkurat klar over at disse kostene kostet såpass mye. Den 24. pakka i kalenderen skulle jo egentlig ikke være så dyr, haha
SRC Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Zoeva ja. Ganske rimelige sett med tanke på hvor mange koster du får, og helt utrolig kvalitet!Så snill du er
Bullet Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Godt valg mister. Om du husker oss, oppdater gjerne hva hun syns!
Mr.Me Skrevet 16. november 2015 Forfatter #17 Skrevet 16. november 2015 Zoeva ja. Ganske rimelige sett med tanke på hvor mange koster du får, og helt utrolig kvalitet!Så snill du er Bra! Hvis det ikke faller i smak så kan jeg jo bare vise henne denne tråden og skylde på dere! Godt valg mister. Om du husker oss, oppdater gjerne hva hun syns! Takk, og takk selv! Det skal jeg prøve å huske på! :D 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #18 Skrevet 16. november 2015 Snill kjæreste! Jeg og vil ha deg! Anonymkode: 5a6ff...141
Mr.Me Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #19 Skrevet 27. desember 2015 (endret) Tusen takk for hjelpen, alle sammen! Hun ble vanvittig fornøyd og ikke minst VELDIG overrasket! Endret 27. desember 2015 av Mr.Me 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå