AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 En jeg har rota med noen ganger, forundrer meg litt..Etter at han sendte en "koselig" melding med at "han hadde funnet ei på sin egen alder som ville passe bedre", fordi han plutselig etter 3 mnd mente jeg var for ung, har jeg ikke hatt noe særlig kontakt med han. Har han på fb enda (greit å vite hvor han er så jeg slipper å treffe han), men enda han ikke var/er interessert i å være med meg liker han bildene mine å statusene litt vel ofte. Dukket opp på jobben min plutselig for å handle litt, men rart det da han bor på andre siden av byen? Hva skjer egentlig?? Anonymkode: e21d7...b20
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Han har funnet noen som passer bedre. Det er det som skjer. du leter etter tegn på at han fremdeles er interessert. At han liker statusene dine betyr ikke at han vil være i et forhold med deg. At han handler på en butikk på andre siden av byen betyr heller ikke noe nødvendigvis. Jeg handler heller ikke alltid i nærområdet mitt Anonymkode: 91763...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå