bergensgutt83 Skrevet 15. november 2015 #1 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Hva synes dere?Skal man la det vokse naturlig eller barbere hals (under haken liksom) og eventuelt øverst på kinnene...? Endret 15. november 2015 av bergensgutt83 Endret oversskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 16. november 2015 #2 Del Skrevet 16. november 2015 Bare la det vokse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 16. november 2015 #3 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg synes det er mye finere når det er naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 16. november 2015 #4 Del Skrevet 16. november 2015 Vokser det jevnt kan du bare la det vokse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rammfrø Skrevet 16. november 2015 #5 Del Skrevet 16. november 2015 Naturlig er sexy!Litt barbert er også det. Blir nok bra uansett hva du tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg skjønner ikke hvordan damer som er glad i få oralsex også kan ha sansen for tredagers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piraten Skrevet 16. november 2015 #7 Del Skrevet 16. november 2015 Gjør det du vil og trives med selv. Jeg barberer sånn at jeg har litt tredagersskjegg på haka. Har mer bart enn enn skjegg. Trimma og velstelt. Det er min stil og det jeg liker. Så det beste er å finne din stil og det du liker. Vil du la det vokse så gjør du det. Vil noe annet så gjør du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 16. november 2015 #8 Del Skrevet 16. november 2015 Vanskelig å si uten å se ansiktet ditt og hvordan akkurat ditt skjegg vokser, men jeg ville ikke stresset med stussing og forming om skjegget ditt vokser jevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 16. november 2015 #9 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg skjønner ikke hvordan damer som er glad i få oralsex også kan ha sansen for tredagers.I så fall er det kanskje bare teknikken din som er noe særegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 16. november 2015 #10 Del Skrevet 16. november 2015 I så fall er det kanskje bare teknikken din som er noe særegen? Gjør det etter boka jeg. Later som det er en pizza og man skal slurpe av toppingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 16. november 2015 #11 Del Skrevet 16. november 2015 Gjør det etter boka jeg. Later som det er en pizza og man skal slurpe av toppingen. Ser man det, da trekker jeg tilbake sleivsparket mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2015 #12 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå