AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg avsluttet, eller rettere sagt ufrivillig avsluttet, et sexforhold med en jeg hadde hatt jevnt sex med i ca 4 måneder. Årsaken var at jeg hadde fått følelser/blitt forelsket og siden jeg aldri blir forelsket (jeg har hatt forhold, men aldri vært forelsket i de jeg har vært sammen med, har ikke trodd jeg har vært i stand til det), tenkte jeg at jeg måtte dele dette med han. Han var selvsagt ikke interessert i noe mer enn sex og sa at vi måtte avslutte hvis det ikke fungerte lenger for min del. Greit nok.Det som plager meg er at jeg liker å avslutte ting på en ordentlig og høflig måte, vi er tross alt voksne mennesker (han er 40). Jeg skrev en melding om at vi da måtte avslutte, siden jeg hadde fått følelser og ikke ville gjøre ting verre for meg selv, og at dama han ender opp med er heldig( - ment som et kompliment, da jeg syntes han er en fin fyr).Det gadd han ikke svare på engang? Var ikke det litt uhøflig? Eller burde jeg kanskje ikke engang ha svart på hans melding? Eller overreagerer jeg siden jeg er et kaos av følelser? (Jeg veeeeeet, jeg skal _aldri_ inn i et sånt forhold igjen.. Og jada, jeg sitter nok å overtenker og stresser over tull, men jeg er tross alt bare en ulykkelig forelska kvinne;) ) Anonymkode: ada00...61c 1
pistasjenøtt15 Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Ja, det synes jeg var dårlig gjort av han å ikke svare på. Han kunne jo bare svart et eller annet, og vært litt hyggelig. Noen menn er bare håpløse. Klem til deg:) 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Når du leker med ilden, så....Jeg føler ikke jeg har brent meg.. bare funderte på hvorfor han ikke følte det var vits å avslutte på en hyggelig/høflig måte. Var ingen bitre kommentarer fra min side, kun hyggelige. Vi har alltid hatt en høflig og bra tone imellom oss v/ tidligere konflikter også. Men ikke denne gangen. Anonymkode: ada00...61c 2
Teethgrinding Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Jeg føler ikke jeg har brent meg.. bare funderte på hvorfor han ikke følte det var vits å avslutte på en hyggelig/høflig måte. Var ingen bitre kommentarer fra min side, kun hyggelige. Vi har alltid hatt en høflig og bra tone imellom oss v/ tidligere konflikter også. Men ikke denne gangen.Anonymkode: ada00...61cDet har jeg forståelse for, det syns jeg også er litt rart.Mennesker idag har en tendens til å anse forhold som litt for mye "bruk og kast". Når forholdet er slutt og alle forpliktelsene er over kan man formelig drite på hverandre. Da brenner man broer og oppfører seg som om man er tre år gammel. Det er jo ganske barnslig og lite langsiktig.Jeg glemmer aldri en episode der jeg hadde et sitrende hat mot en soon-to-be tidligere kollega og så for meg alskens måter å slenge døren i ansiktet på vedkommende. Da fikk jeg gode råd om å gjøre det motsatte. Du vet aldri når du treffer på mennesker på nytt. Det kan ta 40 år, og så plutselig står de der som svigerfar, sjefen din, den nye kjæresten til venninnen din, din nye nabo, osv. Da er det greit å ha avsluttet ting på en ryddig måte. Det gjelder ikke bare kjærlighetsforhold (eller i ditt tilfelle, ren sex), men alle slags relasjoner. Når man velger å brenne en bro må man tåle konsekvensen. En bro er vanskelig å bygge opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Han var vel redd for å gi deg forhåpninger hvis han var hyggelig imot deg..?Er du sikker på at han ikke hadde følelser for deg? Anonymkode: 4061f...d3b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Det har jeg forståelse for, det syns jeg også er litt rart.Mennesker idag har en tendens til å anse forhold som litt for mye "bruk og kast". Når forholdet er slutt og alle forpliktelsene er over kan man formelig drite på hverandre. Da brenner man broer og oppfører seg som om man er tre år gammel. Det er jo ganske barnslig og lite langsiktig.Jeg glemmer aldri en episode der jeg hadde et sitrende hat mot en soon-to-be tidligere kollega og så for meg alskens måter å slenge døren i ansiktet på vedkommende. Da fikk jeg gode råd om å gjøre det motsatte. Du vet aldri når du treffer på mennesker på nytt. Det kan ta 40 år, og så plutselig står de der som svigerfar, sjefen din, den nye kjæresten til venninnen din, din nye nabo, osv. Da er det greit å ha avsluttet ting på en ryddig måte. Det gjelder ikke bare kjærlighetsforhold (eller i ditt tilfelle, ren sex), men alle slags relasjoner. Når man velger å brenne en bro må man tåle konsekvensen. En bro er vanskelig å bygge opp igjen. Ja, det er slik jeg også tenker - hvorfor ikke bare bruke 2 sekunder på en ordentlig avslutning så man slipper eventuelle pinlige/usikre/kleine/you name it situasjoner i fremtiden fordi han ikke gadd. Han hadde ikke trengt å si noe hyggelig engang, bare takket for komplimentet og ønsket meg lykke til videre eller noe slikt.. Anonymkode: ada00...61c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Han var vel redd for å gi deg forhåpninger hvis han var hyggelig imot deg..?Er du sikker på at han ikke hadde følelser for deg?Anonymkode: 4061f...d3bHan hadde absolutt ikke trengt å være så hyggelig tilbake. Et takk/ håper du møter den rette /lykke til videre/ hvasomhelst hadde holdt.. Ja, han hadde ingen følelser for meg. Anonymkode: ada00...61c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Han hadde absolutt ikke trengt å være så hyggelig tilbake. Et takk/ håper du møter den rette /lykke til videre/ hvasomhelst hadde holdt.. Ja, han hadde ingen følelser for meg.Anonymkode: ada00...61cDa skjønner jeg at det er vondt. Enig med deg, han kunne gjort noe. Har du stilt deg spørsmålet hvorfor du ble forelsket i han, og hvorfor du aldri blir forelsket ellers i andre? Liker du bare de som ikke liker deg?Kan det være at du må jobbe med noe i deg selv? Anonymkode: 4061f...d3b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Da skjønner jeg at det er vondt. Enig med deg, han kunne gjort noe. Har du stilt deg spørsmålet hvorfor du ble forelsket i han, og hvorfor du aldri blir forelsket ellers i andre? Liker du bare de som ikke liker deg?Kan det være at du må jobbe med noe i deg selv? Anonymkode: 4061f...d3bGodt mulig jeg må jobbe med noe med meg selv:) jeg sitter ikke hjemme å gråter pga denne mannen akkurat og jeg vet jo ikke helt hvordan man vet at man er forelsket, men det som skilte han ut fra tidligere flørter/forhold, var faktisk BÅDE utseendet og personligheten/væremåte, så mulig jeg bare må gå mer etter den typen menn, kanskje jeg møter noen av den "typen" menn som liker meg tilbake som mer enn bare en seksuell relasjon:) Takk for svar dere:) Anonymkode: ada00...61c
Velasq Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Han har ikke svart deg på noe som åpenbart er viktig for deg. Det må jo være den største bekreftelsen du kan få, på at du tok det rette valget. Lykke til med å finne en mann som ønsker det samme som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Ta det som et tegn på at dette hadde blitt et dårlig forhold. Anonymkode: a9d28...b7c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Han har ikke svart deg på noe som åpenbart er viktig for deg. Det må jo være den største bekreftelsen du kan få, på at du tok det rette valget. Lykke til med å finne en mann som ønsker det samme som deg.Det er ikke så viktig egentlig, jeg bare stusset over at han plutselig gikk fra å være høflig/hyggelig (som nevnt i tidligere "konflikter") til å bli helt stille og ikke gidde å svare. Greit nok, det var jo avsluttet på en måte, vet ikke helt om han kanskje følte at det ikke var noe mer å tilføye. Men føler alikevel at det blir litt småkleint hvis jeg skulle støte på han igjen.Ta det som et tegn på at dette hadde blitt et dårlig forhold.Anonymkode: a9d28...b7cDet hadde aldri blitt noe forhold og det visste jeg egentlig fra dag én. Men når jeg kjente at jeg fikk følelser og ble forelska ville jeg at han skulle vite om det. Og jeg har det mye bedre nå som det er avsluttet enn når vi fortsatt hadde sex. Men en høflig avslutning går vel an og jeg vet jo at han egentlig er i stand til det. Men sånn er det.. Anonymkode: ada00...61c
Velasq Skrevet 12. desember 2015 #14 Skrevet 12. desember 2015 Det er ikke så viktig egentlig, jeg bare stusset over at han plutselig gikk fra å være høflig/hyggelig (som nevnt i tidligere "konflikter") til å bli helt stille og ikke gidde å svare. Greit nok, det var jo avsluttet på en måte, vet ikke helt om han kanskje følte at det ikke var noe mer å tilføye. Men føler alikevel at det blir litt småkleint hvis jeg skulle støte på han igjen.Det hadde aldri blitt noe forhold og det visste jeg egentlig fra dag én. Men når jeg kjente at jeg fikk følelser og ble forelska ville jeg at han skulle vite om det. Og jeg har det mye bedre nå som det er avsluttet enn når vi fortsatt hadde sex. Men en høflig avslutning går vel an og jeg vet jo at han egentlig er i stand til det. Men sånn er det..Anonymkode: ada00...61cNoen er ikke mann/kvinne nok til å si ting som de er. Da er de ikke verdt tiden din og forhåpentligvis vil du en dag se tilbake å tenke "Hvorfor la jeg energi på han/henne i det hele tatt.."Møter du på han, ha hodet hevet og vær hyggelig. Selv om han er umoden trenger ikke du synke til hans nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå