IdaM Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Sliter veldig med et problem når jeg sminker meg. Foundationen min er tilnærmet min hud, men jeg får alltid en hvit strek rundt munnen? Har prøvd å dekke på alle mulige måter, men ender bare opp med hvit ring rundt munnen og det ender til slutt opp med at jeg blir alt for mørk under nesen. Noen som har tips??
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Jeg er litt usikker på hva du mener, men får du en litt liplineraktig hvit stripe rundt munnen, eller er det bare at det blir for lyst i området rundt munnen din? Jeg får noen ganger lys "lipliner" etter å ha gått over leppene med fuktig bomullspinne for å fjerne foundation på avveie etter påføring, men da gnir jeg bare litt forsiktig med en tørr bomullspinne på denne stripen og så forsvinner den som dugg for solen. Men jeg vet ikke om jeg egentlig svarte på det du lurte på nå?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Jeg får en hvit "lipliner" som du sier. Tydelig hvit strek rundt munnen! Akkurat som om sminken ikke vil "feste seg"... Ender som regel opp med ujevnt resultat eller for mye sminke rett under nesen i de små hårene der slik at det ser ut som jeg har bart OG en hvit strek :-( Anonymkode: b6fbc...e0a
IdaM Skrevet 16. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2015 Svaret ble visst skrevet anonymt, men det er altså jeg, IdaM, som har svart :-) hehe
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Er jo fordi fukten fra leppene og munnen gjør at det raskt sklir vekk.Jeg pleier å dunke rougebørsten min på munnen mens jeg sier "M" (bokstaven) og gir det hvite og lyse litt farge og shine sånn så overgangen ikke er like synlig. Anonymkode: b1aa1...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå