Vox_populi Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Eg har fått tak i nokre flasker sider (polvarer; norsk og engelsk). Tips til korleis han bør nytast? Tenkjer på temperatur og evt. tilbehør, fyrst og fremst? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Bare å hælke innpå det vel? Anonymkode: 24d9c...c32
Vox_populi Skrevet 16. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2015 Du henger fast i HB og Nyco-perioden, forstår jeg.
Zzyzx Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Kommer helt an på hvilken sider. Strongbow nytes best ved lommetemperatur fra ferdig ristet aluminiumsboks, gjerne mens man pisser i en busk på halvoffentlig sted. Bulmers eller Magners (same shit, different label) funker veldig bra som erstatning for øl, men gjerne med isbiter. En av mine favoritter om sommeren pga grei tilgjengelighet i butikk. Grevens og lignende, eller all Bulmers/Magners som ikke er den vanlige eplevarianten, gir man bort til nærmeste 18-åring som trenger alkohol til helgas fest. Nå tror jeg ikke at det er disse typene du har kjøpt, altså. Jeg er veldig glad i sider til det meste, egentlig. Funker bra til ost og kan brukes istedenfor hvitvin (spesielt til blåskjell som også dampes i sideren). Jeg bruker sider en del i matlaging, og hvis jeg bare drikker det så tenker jeg ikke så mye på hva den drikkes til. Det er en nokså tilgivende drikk sånn for det meste. Personlig foretrekker jeg den ganske kald, sånn ca åtte grader. Men det kommer også veldig an på hva slags sider det er. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Du henger fast i HB og Nyco-perioden, forstår jeg.totalt OT, men hvorfor skrive du nynorsk i noen innlegg og bokmål i andre? Ikke at jeg har noe med det, men er jo litt rart? Og det med å hælke innpå var sarkastisk ment. Ittno hb her i gården nei. Anonymkode: 24d9c...c32
Vox_populi Skrevet 17. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2015 nynorsk i noen innlegg og bokmål i andre? Ikke at jeg har noe med det, men er jo litt rart? Eg har aldri tenkt på at det skulle vere rart. Kvifor er det rart? Eg beherskar båe så høveleg bra, kvifor skulle eg då velje eitt og halde meg til det? Kva vil ein oppnå med det? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå