Catus Skrevet 30. september 2004 #1 Skrevet 30. september 2004 Får du dårlig selvtillit av å se på bilder av supermodeller og reklamedamer? Ta en titt på disse to bildene. Det er før og etter-bilder av retusjering. Beveg musa over bildene og du vil få se hvordan damene virkelig ser ut... http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/b...onde/index.html http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/b...kini/index.html Ble du på bedre humør nå? Det gjorde jeg...
Polly Ester Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Jeg syns ikke det var så stor forskjell, jeg... Dette var to pene damer uansett før og etter ... syns jeg ihvertfall... Jeg hadde ikke blitt seende ut som før-bildet etter retusjering engang, jeg...
Arkana Skrevet 30. september 2004 #3 Skrevet 30. september 2004 Jeg synes det var stor forskjell. Ganske tydelig at de har ordnet litt her og der, særlig når det gjelder huden.
Gjest Valhalla Skrevet 30. september 2004 #4 Skrevet 30. september 2004 Pur ondskap å ødelegge en ung manns illusjoner på denne måten.
Shagya Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 Ikke så vanskelig å se forskjellen, mest på huden.
Catus Skrevet 30. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2004 Jeg syns ikke det var så stor forskjell, jeg... Dette var to pene damer uansett før og etter ... syns jeg ihvertfall... Jeg hadde ikke blitt seende ut som før-bildet etter retusjering engang, jeg... For all del, det var ikke ment som kritikk av før-bildene. Selvsagt er det to pene damer! Meningen var bare å vise hva som blir gjort med reklamebilder, og hvordan man kan gjøre en person penere med bare noen få tastetrykk. Dessuten gjør det heller ikke noe å vite at reklamedamene, popstjernene og filmstjernene egentlig ikke ser slik ut i virkeligheten som de gjør på bilder... :skadefryd smiley:
Polly Ester Skrevet 30. september 2004 #7 Skrevet 30. september 2004 Det hender også at sladreblader får noen bilder av super duper pene kjendiser før de har fått sminket seg... Det er endel av dem som også er veldig ulike seg i forhold til sminket versjon... :-)
Dru Skrevet 30. september 2004 #8 Skrevet 30. september 2004 Det hender også at sladreblader får noen bilder av super duper pene kjendiser før de har fått sminket seg... Det er endel av dem som også er veldig ulike seg i forhold til sminket versjon... :-) Og når de da i tillegg blir retusjert, så er resultatet langt fra det som er utgangspunktet.
Gjest 1111 Skrevet 30. september 2004 #9 Skrevet 30. september 2004 Jeg ser stor forskjell på bildene, særlig på huden. så klart de var pene fra før av, men det er utrolig hva man kan få til ved hjelp av retusjering.
Catzy Skrevet 30. september 2004 #10 Skrevet 30. september 2004 Syntes det første bildet så utrolig skummelt ut. Creepy. Catzy
villkatt Skrevet 1. oktober 2004 #14 Skrevet 1. oktober 2004 Are you kidding me!????!! Eg ble litt skuffet eg faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå