Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #1 Skrevet 11. juli 2002 Heisann folkens! Jeg har lyst til å henge opp papirlykter i taket i bryllupslokalet - for å skape litt ekstra stemning. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike? Takker for all hjelp!
aber Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Papirlykter er kjempefint! :D Det blir veldig bra stemning av det, har faktisk vurdert å ha det selv, men tror ikke det passer helt i det lokalet vi sannsynligvis skal ha. Da moren og faren min giftet seg for mange herrens år siden hadde de papirlykter festet i trærne i hagen, det var utrolig nydelig (har sett det på bilder...). Jeg vet ikke hvor du bor i landet, men i Oslo har de i hvertfall masse slike ting i "innvandrer-butikker" - først og fremst de asiatiske. Har også sett noen papir- og stofflykter på Åhlens. I tillegg har de jo en del rispapir-skjermer på IKEA, som evt. kan males i forskjellige farger. Kanskje de også har noe i en del bok/papirhandler? Lykke til!
vinterbrud 010203 Skrevet 14. juli 2002 #3 Skrevet 14. juli 2002 Både på Alnabru møbler og Ikea Furuset har jeg sett slike papirlykter som er ganske små og som er på remser. Vet ikke om det er slike du mener?
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2002 #4 Skrevet 20. juli 2002 I Oslo kan du få kjøpt mange varianter av papirlykter på "Standard".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå