AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hei, jeg har vært singel ganske lenge og er vel på vei inn i et forhold nå. Problemet mitt er at jeg er så vandt til å være singel, at jeg nesten syntes det er vanskelig å plutselig skulle tenke på en annen person. Jeg er veldig omtenksom av meg, men jeg merker at jeg må ta meg selv i å stoppe opp når jeg for eksempel er på fest. Så jeg ikke flørter eller oppfører meg på en måte som ikke passer seg når man er i et forhold..Jeg er bare så vanvittig vandt til å være singel, at det er helt rart å bare forholde seg til en annen person uten å kunne flørte eller ha en flørtende tone med menn jeg har hatt en "fling" med tidligere. Jeg har jo også ganske mange tidligere beilere på facebook og lignende som jeg ikke aner hvordan jeg skal oppføre meg med heller. De snakker jo til meg daglig. Dette høres fryktelig teit ut, men denne overgangen var ganske stor for meg. Det skal vel også sies at jeg har hatt litt forpliktelsesangst..Er dette normalt? Anonymkode: 8b4bd...6e3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Har det på samme måte. Er 23 år. Tror det er ganske normalt ja. Anonymkode: 85a81...113
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Har det på samme måte. Er 23 år. Tror det er ganske normalt ja. Anonymkode: 85a81...113Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 8b4bd...6e3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 8b4bd...6e3Kvinne. Anonymkode: 85a81...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå