Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av maskineple
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var bare rart....

Anonymkode: 31939...5b0

• Liker 8
Skrevet

Ja, jeg var på vei til bilen ,det var helt mørkt ute, så kommer bussen og stopper, den var nesten helt tom. 

Inne på bussen så satt det en kvinne i rullestol nokså ung, hun hadde på seg sånn der hijab, syrer tror jeg.  Så ut som hun var handikappet, uten å se fjeset så var det trist.   Hun er ikke terrorist, selv om islam er noe jeg virkelig ikke liker å se.  Det var litt trist, det må jeg si. Så er spørsmålet, hva skjer med henne videre? Er det slik at vi skal skille mellom folk som kommer, for det er sikkert slike folk andre plasser uten hjelp eller rullestol.

På den ene siden så vil du ikke ha islam pga SV politikk og slikt++, på den andre siden så er det jo folk som virkelig må hjelpes. Kunne vi kanskje ha hjulpet de og latt de som vil der reise ned til Syria og leve i sin egen verden? Som feks Krekar.  

Det finnes så mange mennesker i rullestol, og det fleste ser enten triste eller sure ut dersom de ikke kommuniserer med noen men titter ut av vinduet f.eks. Så dette synes jeg ikke var så rart.

Anonymkode: b4f6c...ec2

• Liker 2
Skrevet

Synes du det var rart å se en hijabbærende kvinne i rullestol?

Anonymkode: 692cd...b2f

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ja, jeg var på vei til bilen ,det var helt mørkt ute, så kommer bussen og stopper, den var nesten helt tom. 

Inne på bussen så satt det en kvinne i rullestol nokså ung, hun hadde på seg sånn der hijab, syrer tror jeg.  Så ut som hun var handikappet, uten å se fjeset så var det trist.   Hun er ikke terrorist, selv om islam er noe jeg virkelig ikke liker å se. Det var litt trist, det må jeg si. Så er spørsmålet, hva skjer med henne videre? Er det slik at vi skal skille mellom folk som kommer, for det er sikkert slike folk andre plasser uten hjelp eller rullestol.

På den ene siden så vil du ikke ha islam pga SV politikk og slikt++, på den andre siden så er det jo folk som virkelig må hjelpes. Kunne vi kanskje ha hjulpet de og latt de som vil der reise ned til Syria og leve i sin egen verden? Som feks Krekar.  

:klo:

Endret av fruBeist
  • Liker 6
Skrevet

Islam er religionen, den ser du ikke, det du ser er en muslim...

• Liker 4
Skrevet

Du vet at ikke alle muslimer er terrorister?

og hvordan vet du hun er fra Syria?

• Liker 2
Skrevet

Hva er det som er så rart?

Anonymkode: 9247b...995

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...