maskineple Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 (endret) . Endret 15. september 2021 av maskineple
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Dette var bare rart.... Anonymkode: 31939...5b0 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Ja, jeg var på vei til bilen ,det var helt mørkt ute, så kommer bussen og stopper, den var nesten helt tom. Inne på bussen så satt det en kvinne i rullestol nokså ung, hun hadde på seg sånn der hijab, syrer tror jeg. Så ut som hun var handikappet, uten å se fjeset så var det trist. Hun er ikke terrorist, selv om islam er noe jeg virkelig ikke liker å se. Det var litt trist, det må jeg si. Så er spørsmålet, hva skjer med henne videre? Er det slik at vi skal skille mellom folk som kommer, for det er sikkert slike folk andre plasser uten hjelp eller rullestol.På den ene siden så vil du ikke ha islam pga SV politikk og slikt++, på den andre siden så er det jo folk som virkelig må hjelpes. Kunne vi kanskje ha hjulpet de og latt de som vil der reise ned til Syria og leve i sin egen verden? Som feks Krekar. Det finnes så mange mennesker i rullestol, og det fleste ser enten triste eller sure ut dersom de ikke kommuniserer med noen men titter ut av vinduet f.eks. Så dette synes jeg ikke var så rart. Anonymkode: b4f6c...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Synes du det var rart å se en hijabbærende kvinne i rullestol? Anonymkode: 692cd...b2f 5
fruBeist Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 (endret) Ja, jeg var på vei til bilen ,det var helt mørkt ute, så kommer bussen og stopper, den var nesten helt tom. Inne på bussen så satt det en kvinne i rullestol nokså ung, hun hadde på seg sånn der hijab, syrer tror jeg. Så ut som hun var handikappet, uten å se fjeset så var det trist. Hun er ikke terrorist, selv om islam er noe jeg virkelig ikke liker å se. Det var litt trist, det må jeg si. Så er spørsmålet, hva skjer med henne videre? Er det slik at vi skal skille mellom folk som kommer, for det er sikkert slike folk andre plasser uten hjelp eller rullestol.På den ene siden så vil du ikke ha islam pga SV politikk og slikt++, på den andre siden så er det jo folk som virkelig må hjelpes. Kunne vi kanskje ha hjulpet de og latt de som vil der reise ned til Syria og leve i sin egen verden? Som feks Krekar. Endret 16. november 2015 av fruBeist 6
melatonin Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Islam er religionen, den ser du ikke, det du ser er en muslim... 4
minister-mio Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Du vet at ikke alle muslimer er terrorister?og hvordan vet du hun er fra Syria? 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Hva er det som er så rart? Anonymkode: 9247b...995 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå