AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hei. Jeg har bestilt en pakke fra utlandet. Jeg skal få den levert med hjemlevering av postnord. Regner med de er nettbutikkens sammarbeidspartner, da det ikke var noen alternativ på hvordan jeg ville ha den levert. Er det noen som vet om jeg må betale toll ++ når pakken blir levert, eller kommer det en regning i ettertid?Jeg har også lest litt nå på at postnord har veldig høye priser for fortolling. Er det noen som har noen erfaring med det?Og hva hvis jeg vil returnere pakken? For jeg da igjen summen jeg har betalt i toll?Takk for svar :-) Jeg har aldri bestilt noe over toll-grensen, så har ingen erfaring med hvordan det gjøres. Anonymkode: 6d34a...912
skinnjakke Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 du betaler for tullen når du henter ut pakken hvertfall
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Ups får du regning fra i ettertid. Blir varen returnert blir dette ordnet fra selger direkte med ups. Skulle tro det fungerer likedan med Postnord? Anonymkode: 8a644...d18
Rosa Sitron Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Du kan få igjen tollen om du retunerer pakken, men det kan ta mye tid og krefter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå