Gå til innhold

Ekle narkomaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med at ekle narkomaner har tatt over brugata?

Anonymkode: 262f4...37f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De narkomane har da vært der lenge. Etter at plata ble mer patruljert bevegde de seg mer bortover bl.a der.

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg forbinder ikke de narkomane med noe ekkelt. Vi hører dem til stadig ønske folket: " Ha en fin dag ", når de er ute, og selger bladet: Oslo. Det er det jeg forbinder en narkoman med. " Ha en fin dag " er en narkomans stemme. Som vandrer Oslos gater.  

Gjest Castielz
Skrevet

Disse er syke folk, som virkelig trenger hjelp.
Men disse ressursene blir brukt på lykkejegere og potensielle terrorister som flommer inn over grensen istedenfor.
Forstå det den som kan...

Skrevet

Sigøynerne er minst like masete.

Anonymkode: 6644c...7c2

Skrevet

Jeg forbinder ikke de narkomane med noe ekkelt. Vi hører dem til stadig ønske folket: " Ha en fin dag ", når de er ute, og selger bladet: Oslo. Det er det jeg forbinder en narkoman med. " Ha en fin dag " er en narkomans stemme. Som vandrer Oslos gater.  

for min del fremstår dem som pest og plage

• Liker 1
Skrevet

for min del fremstår dem som pest og plage

Hvorfor det?

Anonymkode: d1979...673

Skrevet

Hvorfor det?

Mennesker flest har bestandig hatt den alminnelige forakt mot rusbrukere, hvorfor tror du narkotika ble forbudet på syttitallet hvis det ikke var for den alminnelige forakt mot mennesker som tar egne valg?

Alt dette her er beskrevet i nils christie, den gode fiende.

Skrevet

Hvorfor det?

Jeg regner med det er slitsomt å bli revet ut av den perfekte boblen sin gang på gang, når man må passe seg for å ikke snuble i den ekle narkisen som halvveis ligger på fortauet, når man ikke klarer å møte blikket hennes der hun står og selger gatemagasin siden den femtilappen var øremerket "litago og skolebrød".

Anonymkode: ca4b6...48f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...