Gå til innhold

HASTER!! kan man reservere seg mot en bestemt saksbehandler i NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal klage på en ufyselig ansatt på mitt lokale nav-kontor. Det er mange som jobber der, og jeg ønsker virkelig ikke å ha denne kjerringa som min saksbehandler.. Kan man be om å få reservere seg mot en bestemt saksbehandler?? (Og ja - avd.lederen skal få motta en klage på henne, men jeg vil uansett ikke engang høre stemmen hennes engang - makan til drittkjerring har jeg aldri vært borte i før.. - og ikke kan hun jobben sin heller..)

Anonymkode: fc8a7...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bedre om å få en annen

Anonymkode: 1702f...5da

Skrevet

*be

Anonymkode: 1702f...5da

Skrevet

Tror du bare kan be om en ny. Det gjør en kamerat av meg hver gang saksbehandleren vil sette i gang med jobbrelaterte greier. Bytter saksbehandler, så får han gå på dagpenger i fred til neste begynner å mase om jobb. Slik fortsetter det i det uendelige. 

Anonymkode: 94b8f...db5

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Jeg snakket med en i resepsjonen og ba om å få bytte saksbehandler. Det ble mye diskusjon rundt hvorfor, men etter en rask forklaring så gikk det kjapt. 1 uke senere hadde jeg ny saksbehandler

Skrevet

Skal klage på en ufyselig ansatt på mitt lokale nav-kontor. Det er mange som jobber der, og jeg ønsker virkelig ikke å ha denne kjerringa som min saksbehandler.. Kan man be om å få reservere seg mot en bestemt saksbehandler?? (Og ja - avd.lederen skal få motta en klage på henne, men jeg vil uansett ikke engang høre stemmen hennes engang - makan til drittkjerring har jeg aldri vært borte i før.. - og ikke kan hun jobben sin heller..)

Anonymkode: fc8a7...5d0

Ja, men det må grunngis og godtas av vedkommendes leder. Klage er en god vei å gå - skriv saklig og dine begrunnelser uten å være ufin (samarbeidsvansker, utfordringer i kommunikasjon, blir misforstått er mer sannsynlig at gir deg en ny saksbehandler enn at du omtaler noen som kjerring eller idiot). 

Anonymkode: 78923...e4f

Skrevet

Be om å få en annen og send inn klage på vedkommende. Send kopi av klagen til sivilombudsmannen. Innad i NAV enes de og holder sammen mot "brukerne." De bør ikke få slippe unna med hva som helst. Det har de blitt for vant med at de gjør. Det bør hagle inn med klager helt til de lærer seg å være service-innstilte og behandle mennesker med respekt. 

"Dersom du ikkje er nøgd med utfallet av saka di eller sjølve saksbehandlinga i NAV, kan du klage til Sivilombodsmannen."

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Nynorsk/Klagerettar.352429.cms

Anonymkode: 48975...024

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...