Gå til innhold

Hvor ofte skal man ha kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte ei dame i helga etter å ha meldt litt på et nettsted noen uker. Daten gikk bra, og begge ønsker å sees igjen. Vi bor kanskje 20 mil unna hverandre, og spørsmålet om hvordan vi håndterer det heretter kom opp. Det ble foreslått at jeg kan ta meg en dagstur til henne, uten at det ble sagt noe om når. Inntil vi finner ut når det kan skje, hvilken kontakt har man typisk? Meldes man daglig på mobil eller fortsetter man som før på nettsiden? Vil bare ikke være for "på", men ikke motsatt heller selvfølgelig. Jeg bekymrer meg helt sikkert for mye :blush: Vi er begge i tredveårene.

Anonymkode: 0a33b...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld hun en 2-3 ganger i uka, det syns jeg er fint :) Viktig å ikke melde for mye i starten, for da har man nesten ikke mer å bli kjent igjen på når man først får til å besøke hverandre, og daglig melding er slik kjærestepar gjør. Når man er i datingfasen er det greit med litt frihet og alenetid. :)

Anonymkode: 7fee1...31a

Skrevet

Møtte ei dame i helga etter å ha meldt litt på et nettsted noen uker. Daten gikk bra, og begge ønsker å sees igjen. Vi bor kanskje 20 mil unna hverandre, og spørsmålet om hvordan vi håndterer det heretter kom opp. Det ble foreslått at jeg kan ta meg en dagstur til henne, uten at det ble sagt noe om når. Inntil vi finner ut når det kan skje, hvilken kontakt har man typisk? Meldes man daglig på mobil eller fortsetter man som før på nettsiden? Vil bare ikke være for "på", men ikke motsatt heller selvfølgelig. Jeg bekymrer meg helt sikkert for mye :blush: Vi er begge i tredveårene.

Anonymkode: 0a33b...6bb

Syntes det er så søtt når menn bekymrer seg for slikt! :fnise: 
Bare fortsett sånn som du har gjort tidligere, men ikke prøv å holde samtalene gående med tomprat bare for å prate. Skriv heller når det er noe å skrive om. Tipper du klarer deg kjempebra :) Lykke til med neste date!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...