AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 var for en måned siden med en kollega hjem og vi lå sammen. Dagen derpå var han egentlig ikke interessert i å henge så mye sammen, så jeg tok hintet og gikk hjem tidlig. Vi prater mye på snap og Facebook, men aldri om noe personlig. Vi treffer hverandre ikke så mye på jobben heller, så det blir kun med sosiale medier. Jeg merker jeg er veldig betatt av han og har vært det i et par måneder, og når vi først treffer hverandre viser han stor interesse tilbake. Men i det siste er det kun jeg som har tatt kontakt og jeg har kanskje vært litt for frempå og muligens skremt han bort. Prøver å la være å ta kontakt med han, men det går som oftest en dag så kontakter jeg han igjen. Jeg vet at menn liker å jakte og han er definitivt typen til det. Han har presentert meg for kompisene sine og de visste godt hvem jeg var, så han har jo tydeligvis nevnt meg, men det kan være for å vise at han har noen på kroken. Er veldig vanskelig å vite om han er interessert og hadde det ikke vært for at jeg var så betatt hadde jeg aldri giddet dette. Skal jeg gi han en sjangse til og ikke kontakte han på en uke eller bare droppe han nå? Anonymkode: 66f4c...88e
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Prøver å la være å ta kontakt med han, men det går som oftest en dag så kontakter jeg han igjen.Selvkontroll much? Prøv å hold ut en uke, og se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå