AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 NB: Har lagt ut det samme innlegget under "Graviditet og spedbarn", men er ikke sikker på om det er her eller der det skal ligge.Hei! Hadde sex den 16 oktober. Jeg glemte ppillen denne dagen. Har de siste en-to ukene følt meg dårlig/rar.Dette har vært i form av;- Svimmelhet, har hatt den samme følelsen som når man står i heisen og den stopper. Har også følt at bakken under meg heller mot en side, kjennes ut som at jeg skal velte. Har ikke besvimt. Dette har vært konstant de siste fem dagene.- Kvalme, har vært kvalm mer eller mindre hele den siste uken. Har ikke kastet opp, men vært konstant småkvalm. Har hatt to-tre episoder med plutselig ekstrem kvalme, dette har gått over etter et par timers tid. Har de to siste dagene tatt reisesyketabletter for å bli kvitt kvalmen til en viss grad.- Tett nese, har tidligere vært avhengig av nesespray i mange år, men sluttet i august. Har ikke vært tett i nesen siden dette, før jeg plutselig to tre dager siden ble mer og mer tett i nesen. Er nå tett konstant. -Utflod, hadde i går og i dag en klar, slimete utflod. Dette har jeg bare merket noe til ved dobesøk.- Hodepine, har i over en uke hatt en konstant trykkende hodepine. Dette kan muligens være på grunn av stive skuldre? - Uggen følelse, føler meg nesten fyllesjuk. Er slapp, klarer ikke fokusere og er konstant sliten.- Har i dag hatt en følelse av at jeg er sliten eller støl i korsryggen. Merker det spesielt hvis jeg ligger flatt. Dette kan være fordi jeg hadde sex i går, kan ha blitt støl av det?- Har hetetokter, føles ut som feber. Blir veldig slapp og svimmel når dette kommer.- Jeg røyker, men har den siste uken (kanskje lengre, husker ikke helt), fått mye mindre lyst på røyk. Blir faktisk ganske kvalm av det nå, orker ikke en hel røyk. Ellers kan jeg opplyse om at jeg ikke har en regelmessig mens, går på ppiller kontinuerlig. Hadde en blødning (uten opphold i ppillene) i starten av oktober, jeg tolket dette som mensen. Har ikke blødd noe etter dette. Jeg regner ut at hvis jeg ble gravid 16 oktober, er jeg 6 uker og 2 dager på vei. Jeg har kjøpt en test, men tenker å vente litt med å ta den (i morgen tidlig eller tirsdag), i tilfelle dette gir seg. Jeg har bare blitt verre og verre de siste dagene, og det slo meg plutselig at jeg kan være gravid. Og jeg lurer på om du hadde noen av disse symptomene når du har vært gravid? Jeg vet at det bare er en test som kan gi et klart svar, men spennende å høre hva dere tror! Takk for alle svar Anonymkode: 80260...288
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Ingen?-TS Anonymkode: 80260...288
Chrissy22 Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Ta en test! Umulig å vite desverre :/
Alvea Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Har du hatt sex så kan du være gravid ja. Men dette finner du ut kun ved å ta en test
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Har du hatt sex så kan du være gravid ja. Men dette finner du ut kun ved å ta en test TS her..Det jeg spør etter et om andre hadde disse symptomene når de gikk gravide.Jeg skjønner da fint at sex kan føre til graviditet. Anonymkode: 80260...288 1
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Når du glemte ppille - tok du den senere samme dag eller var det slik at du ikke tok før dagen etter?Isåfall så kan du være gravid, men har selv opplevd å glemme ppiller og enda ikke blitt gravid. Men etter alt jeg vet så kan det jo hende det er meg det er noe galt med 🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå