AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 En søt jente som ikke kjenner kjempe godt, sendte meg melding på fredag og spurte om jeg skulle ut på byen. Var et litt større arrangement denne helgen så det skulle jeg jo selvsagt. Hun sier at vi da måtte møtes. Med begge godt fulle, går samtalen lett men vi er bare på et vennstadiet. Ikke holde rundt henne og ikke kyssing ellernoe, selv når vi satt og ventet på bussen alene. Vi har snakket litt sammen igår og idag på face (jeg tok iniativ), og det er hyggelig, men så har jeg ikke lyst til å virke masete og teit, men vill allikevel snakke med henne. Målet hadde jo vært å fått til en type date, men er nesten litt avhengig av hun sier ja eller kan det bli veldig kleint og komme tilbake på jobb. Vi jobber samme sted, men 2 forskjellige avdelinger så ser henne ikke sånn super ofte.Vi er begge 21 år. Veldig kronglete og dårlig skrevet, men håper noen tar pointed. Anonymkode: e1625...774
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Det der er en no-brainer i min bok hvis du er betatt. Vis at du er en mann, ta initiativ, og spør henne ut på date. Den potensielle gevinsten er gigantisk mye større ved et "ja", enn nedsiden er ved et "nei".
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Ville ventet litt og kanskje se hvordan hun oppfører seg neste gang du ser henne på jobb eventuelt ta kontakt neste gang du skal ut og høre om dere skal treffes. Kjipt om hun sier nei og dere treffer hverandre på jobb, tror det kan gå inn på deg mer enn du tror, det er hvertfall min erfaring Anonymkode: b26ee...ca3 2
Gjest Minesveiper Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Du burde bare ta sjangsen.Det er ikke gitt at hun er romantisk interessert bare fordi hun spør deg om du vil være med på byn. Uansett, enig med brukeren over, du sparer så mye tid på å bare spørre tidlig
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Hehe, der her er ikke lett! Vi har en del felles venner så de får sikkert høre det om jeg driter meg ut og hele pakken Anonymkode: e1625...774
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Hehe, der her er ikke lett! Vi har en del felles venner så de får sikkert høre det om jeg driter meg ut og hele pakken Anonymkode: e1625...774So what? Det står respekt av ta initiativet. Livet handler om å drite seg ut av og til.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Kjør på! Ikke kast bort tid på å gruble. Du vil jo date henne og hun liker jo deg. Hva er det å vente på da? Ingen ting er mer sexy enn en modig mann Og ber du henne ut er du modig. Anonymkode: a3fcd...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 I og med at dere jobber sammen så syns jeg ikke du skal forhaste deg. For det første fordi det er veldig vanlig å spørre bekjente og venner om de har tenkt seg på en fest når det er en stor fest alle sannsynligvis skal på, og for det andre fordi veien er lang fra å ha snakket sammen en gang utenfor jobb, til å gå på date. Men for all del bare be hun ut, du har ingenting å tape på det men jeg ville sett an hvordan hun er mot deg de neste ukene på jobb først lykke til! Anonymkode: 5603d...4b8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 I og med at dere jobber sammen så syns jeg ikke du skal forhaste deg. For det første fordi det er veldig vanlig å spørre bekjente og venner om de har tenkt seg på en fest når det er en stor fest alle sannsynligvis skal på, og for det andre fordi veien er lang fra å ha snakket sammen en gang utenfor jobb, til å gå på date. Men for all del bare be hun ut, du har ingenting å tape på det men jeg ville sett an hvordan hun er mot deg de neste ukene på jobb først lykke til!Anonymkode: 5603d...4b8Det er jo ikke noe verre enn å be henne ut på kaffe. Kan ikke kalles date en gang. Er ingen ting farlig med dette selv om de jobber på samme sted. Anonymkode: a3fcd...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå