AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Er snart 25 år, og har nesten ikke festet de to siste årene. Jeg holdt på hver helg da jeg var 16-22. Men har vært ute kanskje sånn 7 ganger på to år nå. Det blir nesten kjedeligere og kjedeligere.. Alkohol har jeg og fått en avsmak på. Jeg føler meg helt råtten i kroppen og liker bedre å gå ut og spise med venner, danse/trene i edru tilstand. Og ta studier... Er jeg blitt kjedelig? Anonymkode: f1bbe...3c1 2
Gjest Chloe87 Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Du er ikke alene om det, man vokser rett og slett fra det ( hvertfall mange av oss ). Jeg begynte selv å bli lei da jeg var i 24 års alderen. Kom til et punkt hvor jeg ble lei rett og slett, i tillegg satte jeg pris på å slappe av i helgene og komme meg igjen til en ny uke begynte.Har siden jeg ble 24 drukket sjelden, på den måten blir det også mye festligere når jeg en sjelden gang drikker i godt lag med venner.
drikkerbrushverdag Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Ja, det har du. Og det er helt greit Det er en tid for alt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Jeg har ikke "festet" på 3 år. Jeg har vokst opp i et kristent hjem og "fant" troen igjen for seks måneder siden, og har ingen planer om å feste eller drikke alkohol igjen. Har forøvrig aldri vært lykkeligere! Anonymkode: 963df...acd 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Vel, jeg kaller det ikke lenger "feste", men sosialisere. Dvs. treffe venner, ofte involverer det alkohol, men uten at man ender i grøftekanten. Men noen glass vin eller drinker i en bar (der man kan samtale) gjør jeg ofte. Det er man jo ikke for gammel til, da er det et annet problem.Er 25. Anonymkode: 0cdc5...c30
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Enig. Jeg dro på fylla omtrent hver helg da jeg var 15 til 2. året jeg studerte ca. Etter det orka jeg bare ikke. Tåler ikke alkohol like godt som før, blir fortere trøtt og fortere dårlig. Så drar vi ut da, enten stikker folk på forskjellig sted, eller så MÅ vi på det verste fjortis-diskoet hvor det er stappfullt og så høy musikk at man ikke kan høre noe av det som blir sagt. Det var gøy da jeg var på byen for første gang da jeg var 18... Ene vennegjengen min skal absolutt ha meg med på et sånt 18-årssted der man må stå klemt inn i en kø i en halvtime før du kommer inn, hvor det er like trangt, like lang kø i baren, masse kåte gutter på 18-20 år, og slåsskamper. (Vi er fra 26-30 år i gjengen. Jeg skjønner ikke at de gidder å være der). Mye bedre å bare dra på en vanlig pub eller bli hjemme.Tror jeg drikker sånn to ganger i året nå ved spesielle anledninger. Gruer meg egentlig litt til nyttårsaften, for jeg har ikke lyst til å bli full, men jeg "må" nok. Anonymkode: 60aca...ae0
Millimani Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Jeg har seriøst aldri syntes det har vært gøy å feste
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Jeg har seriøst aldri syntes det har vært gøy å festeIkke jeg heller. Jeg har allid foretrukket å møtes i små grupper og på kafe eller hjemme. Dette "ut på byen" eller ennå verre "fest på lokalet" suget har jeg aldri skjønt. Går av og til på vorspiel, men så hjem når de andre drar ut. Det passer meg bra :=) Anonymkode: ce753...585
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Ok, takk for informasjonen.Takk for at du leste og tok del i den. Anonymkode: 90eae...44c
Gjest Jon Are Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 synes du er blitt mer spennende. hva er så interessant med en person som er ute og drikker hver helg?med hilsen fra:jon are
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Jeg syntes det var gøy å "feste skikkelig" frem til jeg var ca. 27-28. Etter det har det vel bare gått "nedover". Ikke at jeg aldri drar ut lenger (er 34 nå), men orker stort sett ikke å drikke så mye lenger og jeg har blitt langt mer kresen på hvor jeg drar og hva slags arrangement som er der. Gidder stort sett ikke å dra ut på "vanlige" nattklubblenger da jeg som regel syntes musikken er håpløs og for mye rølp.Så neida, med mindre du isolerer deg for deg selv og er sosial i ulike sammenhenger så har du ikke blitt kjedelig, du har bare fått litt andre interesser utover grøftefylla Anonymkode: b0b10...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå