Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir aldri helt klok på hva slags hudtype jeg har, og derav blir det jo litt vanskelig å finne produkter som funker. Går det an å ha fet hud og tørr hud(fuktfattig) samtidig og på samme område? Jeg er definitivt fet i den berømte T-sonen, og tørr i kinnene. Men, særlig etter dusj, så er jeg liksom stram i huden i pannen(der huden er fet), slik jeg er i kinnene der jeg er tørr...?:bond: Flasser også på nesen som liksom har fet hud, noe jeg trodde man bare gjorde om man hadde tørr hud...? :klo:

Hjelp :sukk:

Anonymkode: d0460...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som min hud. Den holder seg normal og jeg blir ikke blank om jeg passer på å tilføre nok fukt. 

Men om jeg ikke gjør det produserer huden min mer talg for å kompensere og jeg blir både blank og kan flasse.

Merker det særlig når det blir kaldere ute, sliter med å finne en krem som gir nok fukt.

Så kanskje det samme gjelder for deg også ? Da ville jeg i såfall kjørt på med en krem for fuktfattig hud :)

Anonymkode: ff3d3...061

Skrevet

Hvilken krem bruker du? Jeg har til nå brukt denne: http://www.thebodyshop.no/hudpleie/dagkrem/vitamin-e-intense-moisture-cream.html

Den ser forsåvidt ut til å ha fjernet de verste tørre områdene i kinnene for godt, for det har ikke kommet tilbake. Dessverre blir jeg ganske blank av den så jeg bruker kun å ha den på på kvelden når jeg ikke skal ut noe mer. Og nesa flasser nå akkurat som før.

Anonymkode: d0460...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...